تلفن: 04142273781

ترجمه مقاله حفظ مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) در زنجیره های تامین عمومی – نشریه وایلی

عنوان فارسی: حفظ مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) در زنجیره های تامین عمومی: چگونه آئین نامه های رفتاری در روابط خریدار-تولیدکننده مدیریت می شوند
عنوان انگلیسی: Safeguarding corporate social responsibility (CSR) in global supply chains: how codes of conduct are managed in buyer-supplier relationships
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 20
سال انتشار : 2006 نشریه : وایلی - Wiley
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 5945 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 595.40Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت و مهندسی صنایع
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت عملکرد، مدیریت استراتژیک، مدیریت اجرایی، لجستیک و زنجیره تامین و مدیریت کسب و کار
مجله: مجله روابط عمومی - Journal of Public Affairs
دانشگاه: گروه مدیریت عملیات، دانشکده کسب و کار کپنهاگ، دانمارک
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر : ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه: CSR در زنجیره های تأمین عمومی

مشکلات وساطت و آئین نامه های رفتاری

مکانیزم های حفاظتی

مکانیزم های محافظت در IKEA

تحریم های مستقیم

تناسب هدف

مداخله شخص ثالث

اعتماد

تأثیرات اعتبار

نتیجه گیری: مدیریت کدهای رفتاری در زنجیره های تأمین عمومی

تحقیق آینده

نمونه متن انگلیسی

In the wake of globalization, companies are becoming increasingly aware of the social and environmental aspects of international production. Companies of today not only have to be profitable, but they also have to be good corporate citizens. In response to the increasing societal pressure, many companies adopt the concept of corporate social responsibility (CSR) by introducing codes of conduct that are expected to ensure socially responsible business practises throughout the chain— from supplier of raw materials to final endusers. * However, there are several challenges to the management and control of codes of conduct in global supply chains. Active commitment is a precondition for the successful implementation of the codes, but the incentive to comply with the codes does not necessarily extend to all the actors in the chain. Moreover, it is difficult to enforce codes of conduct in global supply chains, because the involved companies are separated geographically, economically, legally, culturally and politically. In consequence, introducing codes of conduct in global supply chains raises a series of agency problems that may result in non-compliance

نمونه متن ترجمه

چکیده

• با بیداری جهان، شرکت ها روز به روز بیشتر از جوانب اجتماعی و محیطی محصولات بین المللی آگاه می شوند. شرکت های امروزی نه تنها باید سودآور باشند، بلکه هم چنین باید تبعه ای خوب با شخصیت حقوقی باشند. در پاسخ به فشار روزافزون اجتماعی، بسیاری از شرکت ها مفهوم مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR) را با معرفی آئین نامه های رفتاری می پذیرند که انتظار می رود پیشه های تجاری مسئول از لحاظ اجتماعی را در زنجیره تأمین از تولید کننده مواد خام تا مصرف کنندگان نهایی تضمین نمایند.

• با این حال چند چالش برای مدیریت و کنترل آئین نامه های رفتاری در زنجیره های تأمین عمومی وجود دارد. تعهد فعال یک شرط اولیه برای اجرای موفقیت آمیز آئین نامه ها است. اما انگیزه یا محرک پیروی از این آئین نامه ها الزاماً به کلیه نقش آفرینان در زنجیره گسترده نمی شود. علاوه بر این، دشوار است که آئین نامه های رفتاری را در زنجیره های تأمین عمومی اعمال نماییم زیرا شرکت های درگیر از لحاظ جغرافیایی، اقتصادی، قانونی، فرهنگی و سیاسی با آئین نامه دیگر متفاوت می باشند. در نتیجه، معرفی آئین نامه های رفتاری در زنجیره های تأمین سبز یک سری از مشکلات وساطتی را که ممکن است منجر به عدم پیروی شوند، پدید می آورد.