تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله آنالیز نتایج برنامه های کاربردی دیجیتالی در فعالیت بازاریابی شرکت – نشریه IEEE

عنوان فارسی: تجزیه و تحلیل نتایج برنامه های کاربردی دیجیتالی در فعالیت های بازاریابی شرکت
عنوان انگلیسی: Factor Analysis of the Results of Digital Technology Applications in the Company's Marketing Activities
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 10
سال انتشار : 2017 نشریه : آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 8472 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 955.67Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، مدیریت فناوری اطلاعات و مدیریت کسب و کار
مجله: کنفرانس بین المللی محاسبات نرم و اندازه گیری - International Conference on Soft Computing and Measurements
دانشگاه: گروه مدیریت کیفیت دانشگاه الکتروتکنیک سنت پترزبورگ LETI، روسیه
کلمات کلیدی: فعالیت های بازاریابی، تجزیه و تحلیل عامل، ارتباطات بازاریابی دیجیتال، هزینه های بازاریابی، نتایج فعالیت های بازاریابی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

پیش نیازهای یک هدف (وظیفه)

تنظیم کردن هدف (وظیفه)

نتیجه

نمونه متن انگلیسی

Abstract

The conceptual issues of conducting factor analysis of enterprise's marketing activity are being discussed, in the example of digital marketing communications. The general rules and the algorithm for conducting such analysis are proposed, and its purpose is justified. The questions of how to define the causal relationships of marketing costs and results, the ability to search for reserves and the increase of marketing efficiency, and the determination of the contribution of marketing activities to the overall economic performance of the enterprise are being discussed.

نمونه متن ترجمه

چکیده:

در اینجا، مسائل مفهومی درمورد تجزیه و تحليل عاملي فعاليت بازاريابي شرکت ها در مورد ارتباطات بازاريابی ديجيتال مورد بحث قرار گرفته است. قواعد کلی و الگوریتم انجام چنین تحلیلی در این مقاله پیشنهاد شده است که هدف آن نیز توجیه شده می باشد. سوالاتی درمورد چگونگی تعریف روابط علی از هزینه های بازاریابی و نتایج، توانایی جستجو برای ذخایر و افزایش بازده بازاریابی و تعیین سهم فعالیت های بازاریابی در عملکرد کلی اقتصادی شرکت نیز در اینجا مورد بحث قرار می گیرد.