ترجمه مقاله آنالیز نتایج برنامه های کاربردی دیجیتالی در فعالیت بازاریابی شرکت - نشریه IEEE

ترجمه مقاله آنالیز نتایج برنامه های کاربردی دیجیتالی در فعالیت بازاریابی شرکت - نشریه IEEE
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تجزیه و تحلیل نتایج برنامه های کاربردی دیجیتالی در فعالیت های بازاریابی شرکت
عنوان انگلیسی
Factor Analysis of the Results of Digital Technology Applications in the Company's Marketing Activities
صفحات مقاله فارسی
10
صفحات مقاله انگلیسی
5
سال انتشار
2017
نشریه
آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8472
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی، مدیریت فناوری اطلاعات و مدیریت کسب و کار
مجله
کنفرانس بین المللی محاسبات نرم و اندازه گیری - International Conference on Soft Computing and Measurements
دانشگاه
گروه مدیریت کیفیت دانشگاه الکتروتکنیک سنت پترزبورگ LETI، روسیه
کلمات کلیدی
فعالیت های بازاریابی، تجزیه و تحلیل عامل، ارتباطات بازاریابی دیجیتال، هزینه های بازاریابی، نتایج فعالیت های بازاریابی
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
پیش نیازهای یک هدف (وظیفه)
تنظیم کردن هدف (وظیفه)
نتیجه
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The conceptual issues of conducting factor analysis of enterprise's marketing activity are being discussed, in the example of digital marketing communications. The general rules and the algorithm for conducting such analysis are proposed, and its purpose is justified. The questions of how to define the causal relationships of marketing costs and results, the ability to search for reserves and the increase of marketing efficiency, and the determination of the contribution of marketing activities to the overall economic performance of the enterprise are being discussed.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده:
در اینجا، مسائل مفهومی درمورد تجزیه و تحليل عاملي فعاليت بازاريابي شرکت ها در مورد ارتباطات بازاريابی ديجيتال مورد بحث قرار گرفته است. قواعد کلی و الگوریتم انجام چنین تحلیلی در این مقاله پیشنهاد شده است که هدف آن نیز توجیه شده می باشد. سوالاتی درمورد چگونگی تعریف روابط علی از هزینه های بازاریابی و نتایج، توانایی جستجو برای ذخایر و افزایش بازده بازاریابی و تعیین سهم فعالیت های بازاریابی در عملکرد کلی اقتصادی شرکت نیز در اینجا مورد بحث قرار می گیرد.

بدون دیدگاه