ترجمه مقاله رابطه بین حجم ترافیک و امنیت جاده ای در شبکه های جاده ای ثانویه

ترجمه مقاله رابطه بین حجم ترافیک و امنیت جاده ای در شبکه های جاده ای ثانویه
قیمت خرید این محصول
۳۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
رابطه بین حجم ترافیک و امنیت جاده ای در شبکه های جاده ای ثانویه
عنوان انگلیسی
The relationship between traffic volume and road safety on the secondary road network
صفحات مقاله فارسی
26
صفحات مقاله انگلیسی
24
سال انتشار
2010
نشریه
Swov
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7590
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی عمران
گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی راه و ترابری
مجله
موسسه تحقیقات ایمنی جاده - Institute for Road Safety Research
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
بیان مساله
سابقه
تقاطع ها
بخش های جاده ای
شبکه جاده ای
هدف پژوهش
سوالات تحقیق
بخش های جاده ای
تقاطع ها
تقاطع های دارای چراغ
اعمال چراغ قرمز
میدان ها
بحث
نتیجه گیری و تحقیقات بیشتر
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Summary

On motorways, congestion is a well-known traffic problem. On the secondary road network, the same problem arises when traffic volume increases and the driven speed decreases. At certain times of day, roads get congested and the number of interactions between road users increases. In general, higher traffic volumes and congestion affect road safety. But how and to what extent does this happen? This study aims to gain more insight into the relationship between traffic volume and road safety and is limited to road sections and intersections on 80 km/h roads in the Netherlands. The two most common types of intersections - roundabouts and signalised intersections - are discussed in the present study. A literature review is carried out to investigate the relationship between traffic volume and road safety on secondary rural roads (mainly 80 km/h distributor roads).

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
روی جاده ها، تراکم یک مشکل ترافیکی به خوبی شناخته شده است. در شبکه جاده های ثانویه، همین مشکل زمانی رخ می دهد که حجم ترافیک افزایش و سرعت هدایت کاهش یابد. در زمان های مشخصی از روز، جـاده ها متراکم شده و تعداد تعاملات بین کاربران جاده ای افزایش می یابد. به طور کلی، حجم ترافیک و تراکم بالاتر تحت تاثیر ایمنی جاده ها است. اما چگونه و تا چه حد این موضوع اتفاق می افتد؟
این مطالعه با هدف دستیابی به بینش بیشتر در مورد رابطه بین حجم ترافیک و ایمنی جاده ها انجام شد و به بخش های جاده ای و تقاطع ها در 80 کیلومتر / ساعت جاده ها در هلند محدود شد. دو نوع از رایج ترین تقاطع ها – تقاطع های میدانی میدان ها) و دارای چراغ (دارای چراغ ) - در این مطالعه مورد بحث هستند. بررسی ادبیات تحقیق با هدف بررسی رابطه بین حجم ترافیک و ایمنی جاده در جاده های روستایی ثانویه (عمدتا جاده های توزیع کننده 80 کیلومتر / ساعت) انجام شده است.

بدون دیدگاه