ترجمه مقاله کیفیت رابطه به عنوان پیشینه ای از ارتباط با مشتری - نشریه الزویر

ترجمه مقاله کیفیت رابطه به عنوان پیشینه ای از ارتباط با مشتری - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
کیفیت رابطه به عنوان پیشینه ای از ارتباط با مشتری: مطالعه متقابل فرهنگی بین اسپانیا و مکزیک
عنوان انگلیسی
Relationship quality as an antecedent of customer relationship proneness: A cross-cultural study between Spain and Mexico
صفحات مقاله فارسی
24
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2018
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
4.218 در سال 2018
پایگاه
اسکوپوس
شاخص H_index مجله
65 در سال 2019
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
شاخص SJR مجله
1.211 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0969-6989
کد محصول
10224
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
ضمیمه
دارد اما ترجمه نشده است ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.jretconser.2018.01.011
دانشگاه
گروه تجارت و بازاریابی ، دانشگاه پابلو دو اولاوید ، اسپانیا
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت منابع انسانی، بازاریابی و مدیریت کسب و کار
کلمات کلیدی
کیفیت رابطه، ویژگی ارتباط با مشتری، کانال آنلاین، اثرات متقابل فرهنگی
کلمات کلیدی انگلیسی
Relationship quality - Customer relationship proneness - Online channel - Cross-cultural effects
مجله
مجله خدمات خرده فروشی و مصرف کننده - Journal of Retailing and Consumer Services
فهرست مطالب

چکیده
1-مقدمه
2- شبکه مفهومی
3- توسعه فرضیه ها
4- روش شناسی
5- یافته ها
6- بحث
7- نتیجه گیری

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی

چکیده:
عوامل کلیدی، مانند جهانی سازی و توسعه فناوری اطلاعات، بعضی از شرکت ها را مجبور کرده است رویکرد خود را برای مدیریت ارتباط با مشتری به ویژه در شبکه رقابتی جدید کانال های آنلاین تغییر دهند.در این زمینه، ایجاد ارتباط با مشتری می تواند کیفیت ارتباط (RQ) را با حفظ روابط تجاری زنده هدایت کند. این تحقیق، یک مدل مفهومی را با استفاده از رویکرد مدیریت جامع ارائه داده و بررسی می کند، که شامل گرایش بازار (MO)، مدیریت دانش (KM) و سرمایه گذاری ارتباط درک شده (PRI) است آن چنان که توسط مشتریان درک شده است، که در صورت وجود، RQ را در زمینه آنلاین افزایش می دهد. به منظور شناخت بهتر، این تحقیق اولین مطالعه تاثیر RQ بر روی CRP است، و کمک منحصر به فردی برای درک بهتر پیوستگی روابط مشتری با شرکت انجام می دهد.

مدل مفهومی پیشنهادی در دو فرهنگ و مراحل مختلف اقتصادی مورد آزمایش قرار گرفت و بینش های مربوط به مطالعات بازاریابی روابط بین فرهنگی را ارائه می دهد. پرسشنامه ها برای نمونه گیری از مشتریان بانکی اسپانیایی و مکزیکی مدیریت شد، و مدل سازی معادلات ساختاری، با استفاده از حداقل مربعات جزئی، برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شده است. نتایج نشان می دهد که در هر دو کشور، CRP به طور قابل توجهی تحت تاثیر RQ قرار می گیرد، در حالی که PRI باید در هنگام بهبود کیفیت روابط مشتری مورد توجه قرار گیرد. با این حال، جنبه های نامشهود (مانند سطح MO یا KM) به نظر می رسد در بازارهای بالغ تر و رقابتی تر که مشتریان آن سطح بالاتری از LTO را نشان می دهند، مربوط باشند.
از لحاظ کاربرد عملی، بانک ها باید تشخیص دهند که مشتریان به توانایی ها و منابع مختلف بر اساس درک خود ازRQ اولویت های مختلف اختصاص می دهند.از این رو، بانک ها باید اولویت های شفاف را به استراتژی های تجاری با هدف بهبود RQ اختصاص دهند. کاربرد حاصل از آن نتایج مورد بحث قرار گرفته و راهکارهایی برای پژوهشهای آینده پیشنهاد شده است.

نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی

Abstract

Key factors, such as globalization and the development of information technologies, have forced some firms to change their approach to customer relationship management, particularly within the new competitive framework of online channels. In this context, customer relationship proneness may guide relationship quality (RQ) by keeping commercial relations alive. This research proposes and examines a conceptual model using a comprehensive management approach that includes market orientation (MO), knowledge management (KM), and perceived relationship investment (PRI) as perceived by customers, which, when available, enhance RQ in an online context. To the best of our knowledge, this study is the first to investigate the effect of RQ on CRP, making a unique contribution to better understanding the continuity of customer–firm relationships.

The proposed conceptual model is tested in two different cultures and economic stages, providing relevant insights on the cross-cultural relationship marketing literature. Survey questionnaires are administered to a sample of Spanish and Mexican banking customers, and structural equation modeling, using partial least squares, is used to analyze the data collected.

The results show that, in both countries, CRP is significantly influenced by RQ, while PRI should be considered when improving the quality of customer relationships. However, intangible aspects (such as the level of MO or KM) seem to be relevant in more mature, competitive markets whose customers show a higher level of LTO.

In terms of practical applications, banks must recognize that customers give different priorities to different capabilities and resources based on their perceptions of the RQ. Hence, banks should give clear priorities to commercial strategies aimed at improving RQ. Implications of the results are discussed, and future research avenues suggested.


بدون دیدگاه