تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله روابط بین مشارکت مشتری در ایجاد ارزش و وفاداری مشتری – نشریه الزویر

عنوان فارسی: روابط بین مشارکت مشتری در ایجاد ارزش و وفاداری مشتری
عنوان انگلیسی: Relations between customer engagement into value creation and customer loyalty
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 9
سال انتشار : 2014 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
کد محصول : 9410 رفرنس : دارد ✓
محتوای فایل : zip حجم فایل : 480.23Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، مدیریت بازرگانی و مدیریت منابع انسانی
مجله: نوزدهمین کنفرانس علمی بین المللی- اقتصاد و مدیریت - 19th International Scientific Conference- Economics and Management
دانشگاه: دانشگاه فناوری کاوناس، لیتوانی
کلمات کلیدی: ایجاد ارزش، تولید مشترک، مشارکت، ارزش مشتری، وفاداری مشتری
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر : ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر : ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: درج نشده است ☓
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.11.226
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1- مقدمه

2- تشریحات

3- نتیجه گیری ها

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Under modern market conditions, customer engagement into value creation is acknowledged as a factor that makes it possible for companies to survive the competition. The aim of this article is to reveal the relations between customer engagement into value creation and customer loyalty. Considering the fragmentary nature of studies performed in the field, based on the results of literature analysis, a conceptual model of relations between customer engagement into value creation and loyalty is constructed. Relations between customer engagement into value creation and customer loyalty are analysed in an integrated manner, i.e. through direct and indirect links between the two constructs.

نمونه متن ترجمه

چکیده

مشارکت مشتری در ایجاد ارزش تحت شرایط بازار نوین، به عنوان عاملی شناخته شده است که شرکت ها را مقدور می سازد در رقابت پابرجا بمانند. هدف این مقاله نشان دادن روابط بین مشارکت مشتری در ایجاد ارزش و وفاداری مشتری است. با توجه به ماهیت نامنسجم مطالعات انجام شده در این زمینه بر مبنای نتایج تحلیل ادبیات، مدل مفهومی روابط بین مشارکت مشتری در ایجاد ارزش و وفاداری ساختاربندی می گردد. روابط بین مشارکت مشتری در ایجاد ارزش و وفاداری مشتری به شیوه یکپارچه یعنی از طریق روابط مستقیم و غیرمستقیم بین دو ساختار تحلیل می گردد.