ترجمه مقاله نقش تعدیل‌ کننده شناسایی مشتری به‌ وسیله برند بر واکنش مشتری نسبت به پشیمانی از خرید - نشریه الزویر

ترجمه مقاله نقش تعدیل‌ کننده شناسایی مشتری به‌ وسیله برند بر واکنش مشتری نسبت به پشیمانی از خرید - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
عنوان انگلیسی
“Regretting your brand-self?” The moderating role of consumer-brand identification on consumer responses to purchase regret
صفحات مقاله فارسی
29
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2017
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8285
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی، مدیریت کسب و کار و مدیریت بازرگانی
مجله
مجله پژوهش کسب و کار - Journal of Business Research
دانشگاه
گروه بازاریابی بین المللی، دانشگاه وین، اتریش
کلمات کلیدی
شناسایی مشتری به‌ وسیله برند، پشیمانی، رضایت، روابط بین برند و مشتری
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. زمینه مفهومی و فرضیه‌های تحقیق
2.1. نظریه رابطه بین برند و مشتری و شناسایی مشتری به‌وسیله برند
2.2. نظریه پشیمانی
2.3. نقش شناسایی مشتری به‌وسیله برند در خریدهای تأسف‌انگیز
3. مطالعه تجربی
3.1. روش
3.2. ارزیابی مدل اندازه‌گیری
3.3. برآورد مدل ساختاری و بررسی فرضیه‌ها
3.4. بررسی فرضیه رقیب
4. بحث کلی
4.1. بخش نظری
4.2. مفاهیم مدیریتی
4.3. محدودیت‌ها و تحقیقات بیشتر
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Extending the study of consumer-brand relationships in the post-purchase stages of consumer decision making and in situations involving unfavorable comparisons with foregone brands, this research investigates the role of consumer-brand identification on consumer responses to purchase regret. Drawing on regret theory and consumer-brand relationship literature, the authors argue that consumer-brand identification immunizes the brand from the negative consequences of purchase regret through the amplification of consumers' cognitive regret regulation and the attenuation of consumers' behavioral regret coping. An empirical study using scenario manipulation of regret for participants' favorite brands provides support to the protective role of consumerbrand identification. The results indicate that consumer-brand identification attenuates the negative effects of regret on satisfaction and behavioral intentions and strengthens the positive impact of satisfaction on brand repurchase/recommendation intent. The findings enrich regret and consumer-brand relationship theories and provide managerial insights for effective branding strategy development under conditions of intense competitive pressure.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این تحقیق با ادامه مطالعه در مورد روابط بین برند و مشتری در مراحل بعد از تصمیم‌گیری او برای خرید و موقعیت‌هایی که شامل مقایسه‌های نامطلوبی با برندهای قبلی هستند، به بررسی نقش شناسایی مشتری به‌وسیله برند بر واکنش مشتری نسبت به پشیمانی از خرید می‌پردازد. نویسندگان با مطرح کردن نظریه پشیمانی و نشریات مربوط به روابط بین برند و مشتری، استدلال می‌کنند که شناسایی مشتری به‌وسیله برند ، آن را از طریق افزایش آگاهی نسبت به مقررات پشیمانی از خرید و کاهش رویارویی با پشیمانی رفتاری مشتری ، از پیامدهای منفی پشیمانی از خرید مصون می‌سازد. یک مطالعه آزمایشی با استفاده از سناریوی پشیمانی برای برندهای مطلوب شرکت‌کنندگان، از نقش حفاظتی شناسایی مشتری به‌وسیله برند حمایت می‌کند. نتایج نشان می‌دهند که شناسایی مشتری به‌وسیله برند ، اثرات منفی پشیمانی از رضایت و نیت‌های رفتاری را کاهش داده و تأثیر مثبت رضایت بر قصد خرید دوباره/سفارش دوباره را تقویت می‌کند. یافته‌ها تئوری‌های پشیمانی و روابط بین مشتری و برند را توسعه می‌دهند و دیدگاه‌های مدیریتی را برای توسعه استراتژی مؤثر برندسازی تحت شرایط فشار شدید رقابتی فراهم می‌آورند.

بدون دیدگاه