تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله مدیریت دانش در سیستم برنامه ریزی نگهداشت مشترک – نشریه الزویر

عنوان فارسی: فرآیند و مدیریت دانش در سیستم برنامه ریزی نگهداشت مشترک برای ابزارهای ماشینی ارزشمند
عنوان انگلیسی: Process and knowledge management in a collaborative maintenance planning system for high value machine tools
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 28 (شامل 1 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2017 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 7.122 در سال 2018 شاخص H_index مجله : 87 در سال 2019
شاخص SJR مجله : 1.242 در سال 2018 شناسه ISSN مجله : 0166-3615
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2018 کد محصول : 9743
محتوای فایل : zip حجم فایل : 4.73Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مهندسی صنایع و مدیریت، مدیریت دانش، تولید صنعتی، برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها
مجله: نقش کامپیوترها در صنعت - Computers in Industry
دانشگاه: دانشکده مهندسی مکانیک، دانشگاه علم و صنعت نانجینگ، چین
کلمات کلیدی: سیستم سرویس تولیدی، سیستم مدیریت محتوا، مدیریت دانش، مدیریت فرآیند، خدمات و نگهداشت ابزار ماشینی
کلمات کلیدی انگلیسی: Product service system - Content management system - Knowledge management - Process management - Machine tool maintenance and service
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت عدد درج شده است ✓
بیس: نیست ☓
مدل مفهومی: ندارد ☓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: ندارد ☓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.compind.2016.11.002
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. بررسی اخیر در مدیریت نگهداشت کامپیوتری شده

3. سیستم برنامه ریزی نگهداشت مشترک پیشنهاد شده

4. پیاده سازی سیستم برنامه ریزی نگهداشت با استفاده از ابزارهای مدیریتی محتوا

4.1. طراحی سیستم CoMPS

4.2. مدول های پیاده سازی شده با استفاده از دروپال

4.3. برنامه ریزی نگهداشت زمان بندی شده و اصلاح کننده با استفاده از CoMPS

5. معرفی دانش مبتنی بر آنتولوژی

6. مثال مورد استفاده برای ارزیابی CoMPS

7. خلاصه و نتیجه گیری

8. با تشکر از

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Product manufacturers are extending their responsibilities in the whole life cycle by providing services to their customers. In recent years, product service system has become an important research topic to address the special requirements in the new service driven business model. High value machine tools in modern manufacturing factories are special products: they are regarded as ‘products’ from maintenance point of view, and they also manufacture other products. In the new business model, the quality and behavior of a machine tool not only affect the quality of the parts it manufactures, but also affect the profits of the machine tool’s manufacturer. However, in the research area of product service systems and related computerized maintenance systems, there is a lack of investigation into the special nature, problems and requirements of high value machine tool maintenance, which are very important in modern digitized manufacturing systems. Therefore, this research investigated the various relationships between different stakeholders in the machine tools’ lifecycle, focusing on knowledge management, communication and the decision-making processes. This research also explored the potential application of advanced content management systems, which are widely implemented in the financial, business and government organizations, in the manufacturing engineering domain which has been dominated by traditional engineering information systems. A prototype collaborative maintenance planning system is proposed, developed and evaluated using an example machine tool, which indicated that significant improvement could be achieved and the content management technology has a number of advantages over the traditional engineering information systems, such as computer aided engineering, product data and lifecycle management, and enterprise resource planning systems, in managing machine tool maintenance and service information including dynamic and unstructured knowledge.

نمونه متن ترجمه

چکیده

تولید کنندگان محصولات با ارائه خدمات به مشتریان خود مسئولیت های خود را در کل دوره زندگی گسترش می دهند.. در سالهای اخیر، سیستم سرویس محصولات بعنوان یک موضوع مهم بررسی برای مشخص کردن نیازهای ویژه ی در سرویس جدید می باشد که نشئت گرفته از مدل تجاری است. ابزارهای ماشینی ارزشمند در کارخانه های تولیدی مدرن جز تولیدات ویژه هستند: آنها بعنوان ‘تولیدات از نقطه نظر نگهداشت بررسی می شود، و آنها همچنین بایستی محصولات دیگر را تولید نمایند. در مدل تجاری جدید، کیفیت و رفتار یک ابزار ماشینی نه تنها کیفیت بخش های مختلف در تولید کننده ها را تحت تاثیر قرار می دهند، بلکه روی سودهای ناشی از تولید کننده ی ابزار ماشینی نیز تاثیر می گذارند. اگرچه، در حوزه ی تحقیقاتی سیستم های سرویس تولیدی و سیستم های مرتبط با نگهداشت کامپیوتری، بررسی های مناسبی بصورت مفهومی، و مسائل و نیازهای نگهداشت ابزار ماشینی با ارزش بالا صورت نگرفته است، که بررسی اینها در سیستم های تولیدی دیجیتالی مدرن بسیار مهم می باشند. بنابراین، این تحقیق به بررسی روابط مختلف بین سهامداران در ابزارهای ماشینی مربوط به عمر محصول می پردازد، بخصوص اینکه روی مدیریت دانش، ارتباط و فرآیند های تصمیم گیری متمرکز شده است. این بررسی همچنین کاربرد پتانسیلی سیستم های مدیریتی محتوای پیشرفته را نشان میدهد، که بصورت قابل توجهی در سازمانهای دولتی، تجاری و اقتصادی پیاده سازی می شود، که در حوزه ی مهندسی تولیدات بصورت قابل توجهی تحت تاثیر سیستمهای سنتی اطلاعات مهندسی می باشند. یک نمونه از سیستم برنامه ریزی نگهداشت همیاری پیشنهاد می شود، و در ادامه با استفاده از مثالهای مربوط به ابزار ماشینی توسعه و ارزیابی می شوند، که نشان دهنده ی این است که پیشرفت قابل توجهی بایستی صورت گیرد و تکنولوژی مدیریت محتوا فواید قابل توجهی در سیستم های سنتی اطلاعات مهندسی دارد، از جمله می توان مهندسی بوسیله ی کامپیوتر، مدیریت عمر محصول و داده ی تولیدی، و سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی در مدیریت نگهداشت ابزار ماشینی و اطلاعات سرویسی شامل دانش ایجاد نشده و دینامیک را نام برد.