ترجمه مقاله بررسی پیش آغازین پذیرش مشتری بر اساس کاربرد بیمه نامه وسایل نقلیه

ترجمه مقاله بررسی پیش آغازین پذیرش مشتری بر اساس کاربرد بیمه نامه وسایل نقلیه
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بررسی پیش آغازین پذیرش مشتری بر اساس کاربرد بیمه نامه وسایل نقلیه
عنوان انگلیسی
A pre-launch exploration of customer acceptance of usage based vehicle insurance policy
صفحات مقاله فارسی
20
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2013
نشریه
IIMB
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4802
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت مالی و بیمه
مجله
بررسی مدیریت IIMB
دانشگاه
دانشکده کسب و کار Rajagiri، کوچین، کرالا، هند
کلمات کلیدی
حق بیمه مبتنی بر مصرف، بیمه وسایل نقلیه موتوری، تمایلات پذیرش، مدلسازی معادلات ساختاری
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
مروری بر پیشینه ی ادبیات
توسعه نظریه
توضیح متغیرها و ابزار تحقیقی شان
روش تحقیق
تجزیه و تحلیل دادها
یافته ها و نتیجه گیری
محدودیت های این تحقیق
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This study was designed against the backdrop of observations that the motor insurance pricing in India requires radical innovations to become more acceptable, fair, and affordable to customers. Customer perceptions about usage based pricing were collected using a structured questionnaire. The model containing critical variables was validated to identify statistically significant linkages among perceived individual benefits, perceived social benefits, perceived value, perceived easiness to understand and acceptance intentions. The perceived risk to privacy was not found to influence the acceptance intentions of the customer. The study concluded that customers are likely to accept the concept of usage based pricing once implemented.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مطالعه در برابر پس زمینه ی مشاهداتی صورت گرفته است که قیمت گذاری بیمه وسایل نقلیه ی موتوری در هند مستلزم نوآوری های اساسی است تا برای مشتری ها قابل قبول تر، منصفانه و مقرون بصرفه تر باشد. برداشت مشتری در مورد قیمت گذاری مبتنی بر مصرف از طریق یک پرشسنامه ساختار یافته جمع آوری شد. این مدل که شامل متغیر های اساسی می شود ایجاد شد تا از لحاظ آماری ارتباط معنی دار منافع فردی درک شده، منافع اجتماعی درک شده، ارزش درک شده، سهولت فهم درک شده و تمایلات پذیرش را مشخص کند. نشان داده شد که خطر حفظ حریم خصوصی درک شده بر تمایلات پذیرش مشتری ها تاثیر گذار نیست. این مطالعه نتیجه گیری کرد که مشتری ها احتمالا مفهوم قیمت گذاری مبتنی بر مصرف را زمانیکه اجرایی شود، خواهند پذیرفت.

بدون دیدگاه