منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله اتخاذ استراتژی تجارت الکترونیک بالقوه برای سازماندهی در لیبی

ترجمه مقاله اتخاذ استراتژی تجارت الکترونیک بالقوه برای سازماندهی در لیبی
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
اتخاذ استراتژی های تجارت الکترونیک بالقوه برای سازماندهی در لیبی
عنوان انگلیسی
Potential E-Commerce Adoption Strategies For Libyan Organization
صفحات مقاله فارسی
14
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2011
نشریه
IJICT
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7325
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
تجارت الکترونیک و مدیریت فناوری اطلاعات
مجله
مجله بین المللی تحقیقات فناوری اطلاعات و ارتباطات
دانشگاه
دانشکده علوم کامپیوتر، دانشگاه Kebangsaan مالزی
کلمات کلیدی
تجارت الکترونیک، مداخله در سیاست، زیرساخت تجارت الکترونیک، پذیرش تجارت الکترونیک
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- انواع تجارت الکترونیکی
2-1 مداخلات سیاستی در فرآیند تجارت الکترونیکی
2-2 ارتباط اینترنت با معاملات تجارت الکترونیک در لیبی
2-3 نقش دولت لیبی در اتخاذ تجارت الکترونیک
معیارهای پذیرش تجارت الکترونیکی در کشورهای در حال توسعه
1-3 پیشنهاداتی درباره اتخاذ تجارت الکترونیکی
3- بررسی نظری مبتنی بر منابع (RBV) قابلیت های تجارت الکترونیکی
4-1 تجارت الکترونیک منابع فناوری
4-2 مدیریتی مهارت های تجارت الکترونیک
4-3 شبکه های کاری
5- نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
ABSTRACT

The adoption of electronic commerce (e-commerce) has facilitated sound business relationships between manufacturers and customers by customizing new functions that are unique to business transaction which provides reliable support that improves its technological features. These advances earned from e-commerce adoption has paves way for numerous technical enhancements for merchants with unique business needs and has provided supportive enablement to business transaction with isolated location. These versed benefits has increased market expectations among variety of generic consumer as well as the duality of manufacturers and customers. Base on the increasing need for e-commerce integration in business network, this paper explores the role and relevance of policy intervention on the adoption of e-commerce among developing countries base on Libyan business environment. In quantifying the managerial potential of e-commerce as a business enabling technology, Resource Base View theory were used to assess e-commerce capability of e-commerce over traditional mode of transaction.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
اتخاذ تجارت الکترونیکی (تجارت الکترونیک) با تسهیل روابط کاری سالم بین تولید کنندگان و مشتریان متناسب با کارکردهای جدید که به روابط کاری کمک می کند، پشتیبانی قابل اعتمادی را که باعث بهبود ویژگی های تکنولوژیکی می شوند فراهم می کنند. این پیشرفت های به دست آمده ناشی از اتخاذ تجارت الکترونیکی همواره راه را برای پیشرفت های فنی متعدد برای بازرگانان با نیازهای کاری منحصر به فرد و توانایی های حمایتی نسبت بهروابط کاری با محل های مجزا ارائه شده است. این فواید سودمند انتظارات بازار را در میان انواع مصرف کنندگان عمومی و به صورت دو جانبه در تولید کنندگان و مشتریان افزایش می دهد. براساس نیاز رو به افزایش برای ادغام تجارت الکترونیک در شبکه های کاری، این مقاله به بررسی نقش و ارتباط دخالت سیاست در اتخاذ تجارت الکترونیک در میان کشورهای در حال توسعه در محیط کاری لیبی است. اندازه گیری پتانسیل مدیریتی تجارت الکترونیک به عنوان یک کارفن آوری را قادر می سازد، ارزیابی منابع پایه را به صورت تئوری برای برآورد قابلیت تجارت الکترونیک نسبت به حالت سنتی داد و ستد مورد استفاده قرار می دهد.

بدون دیدگاه