دانلود ترجمه مقاله شخصیت و سبک شناختی پیش بینی کننده برتر برای کار در تیم مجازی - نشریه الزویر

دانلود ترجمه مقاله شخصیت و سبک شناختی پیش بینی کننده برتر برای کار در تیم مجازی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
شخصیت و سبک شناختی به عنوان پیش بینی کننده برتر برای کار در تیم های مجازی
عنوان انگلیسی
Personality and cognitive style as predictors of preference for working in virtual teams
صفحات مقاله فارسی
17
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2013
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4571
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت و روانشناسی
گرایش های مرتبط با این مقاله
سیستم های اطلاعاتی و فناوری اطلاعات، روانشناسی صنعتی و سازمانی، کسب و کار بین المللی و MBA
مجله
رفتار انسانی کامپیوتر ها
دانشگاه
دانشگاه ایالتی اوکلاهما، ساختمان کسب و کار، ایالات متحده
کلمات کلیدی
تیم های مجازی، شخصیت، سبک شناسی، MBIT
فهرست مطالب
چکیده
۱ مقدمه
۲ پیشینه تحقیقاتی
۱ ۲ شخصیت
۲ ۲ سبک شناختی
۳ جمع آوری داده ها
۴ اقدامات
۱ ۴ متغیر کنترل
۲ ۴ شخصیت
۳ ۴ سبک شناختی
۴ ۴اولویت برای کار در تیم های مجارزی
۵ نتایج
۵ ۱مدل اندازه گیری
۵ ۲مدل تحقیق
۶ بحث
۷ محدودیت ها و پیشنهادات برای کار آینده
۸نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
abstract

This study tests the effect s of personality and cognitive style on preference of individuals for working in virtual teams. The results support the use of both personality and cognitive style as predictor variables with each uniquely contributing to two facets of virtual team preference, namely preference for virtual teams over working alone and preference for virtual teams over traditional groups. Results are discussed

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در این مطالعه به آزمون اثرات شخصیت و سبک شناختی در الویت بندی افراد به کار در تیم های مجازی پرداخته شده است. نتایج حمایت از استفاده از هر دو شخصیت و سبک شناسی را به عنوان متغییرهای پیش بینی با هر فرد منحصر به فرد را برای کمک به دو جنبه از الویتهای تیم مجازی یعنی ترجیح تیم مجازی برای کار زیاد و الویت برای تیم های مجازی در چیزی فراتر از گروه های سنتی میپردازد. نتایج مورد بحث با توجه به تاثیر سبک شناسی و شخصیت برای اجرا در شرکتهای بزرگ از تیم های مجازی مربوط میشود.

بدون دیدگاه