تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل عملکرد یک سیستم آسانسور در طول اوج – نشریه الزویر

عنوان فارسی: تجزیه و تحلیل عملکرد یک سیستم آسانسور در طول اوج
عنوان انگلیسی: Performance analysis of an elevator system during up-peak
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 14
سال انتشار : 2009 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 118 رفرنس : دارد ✓
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.33Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: ریاضی
گرایش های مرتبط با این مقاله: ریاضی کاربردی و تحقیق در عملیات
مجله: مدل سازی ریاضی و کامپیوتری - Mathematical and Computer Modelling
دانشگاه: گروه مهندسی اطلاعات و ارتباطات، دانشگاه دانگجی، جمهوری کره
کلمات کلیدی: سیستم آسانسور، تجزیه و تحلیل عملکرد، نظریه صف بندی، صف سرویس و خدمات حجیم
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر : ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: درج نشده است ☓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است ✓
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. تجزیه و تحلیل سیستم آسانسور

1. 2 شرح مدل

2. 2 تعدادمسافران در سیستم آسانسور

3. 2 زمان رفت و برگشت آسانسور

4. 2 زمان انتظار مسافر در لابی

5. 2 زمان حرکت مسافر

6. 2 مدت یا زمان سفر مسافر

3. مثالهای عددی

نمونه متن انگلیسی

Abstract

We model and analyze an elevator system during up-peak. We study the round-trip time, whose distribution depends strongly on the number of passengers waiting at the lobby, as well as the number of stops and the highest reversal floor. The distribution functions of the passenger queue length in the lobby, the round-trip time, the waiting time, the ride time and the journey time are derived.

نمونه متن ترجمه

چکیده

در این مقاله، یک سیستم آسانسور را در طول اوج تردد رو به بالا مدلسازی و مورد تجزیه و تحلیل قرارمی دهیم. در اینجا زمان رفت و برگشت را مورد مطالعه قرار می دهیم که توزیعش قویاً به تعداد مسافران منتظر در لابی و همچنین تعداد توقف ها و بالاترین طبقه برگشت بستگی دارد. توابع توزیع طول صف مسافرین در لابی، زمان رفت و برگشت، زمان انتظار، زمان حرکت و زمان سفر بدست می آید.