تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله درک سیاست سازمانی، پنهان سازی دانش و خلاقیت کارکنان – نشریه الزویر

عنوان فارسی: درک سیاست سازمانی، پنهان سازی دانش و خلاقیت کارکنان: نقش تعدیل کننده تعهد حرفه ای
عنوان انگلیسی: Perceptions of organizational politics, knowledge hiding, and employee creativity: The moderating role of professional commitment
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 15
سال انتشار : 2019 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 2.383 در سال 2018 شاخص H_index مجله : 141 در سال 2019
شاخص SJR مجله : 1.245 در سال 2018 شناسه ISSN مجله : 0191-8869
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2018 کد محصول : 10189
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.61Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، مدیریت منابع انسانی، مدیریت دانش
مجله: شخصیت و تفاوت های فردی - Personality and Individual Differences
دانشگاه: موسسه فناوری اطلاعات COMSATS ، اسلام آباد، پاکستان
کلمات کلیدی: سیاست سازمانی ادراک شده، پنهان سازی دانش، خلاقیت کارکنان، تعهد حرفه ای، پاکستان
کلمات کلیدی انگلیسی: Perceived organizational politics - Knowledge hiding - Employee creativity - Professional commitment - Pakistan
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است ✓
بیس: است ✓
مدل مفهومی: ندارد ☓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: ندارد ☓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.paid.2018.05.005
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1.مقدمه

1. 1. POP و پنهان سازی دانش

1 .2. پنهان سازی دانش و خلاقیت کارمند

1 .3. POP و خلاقیت کارمند

1 .4.نقش تعدیل کننده ی تعهد حرفه ای

1 .5. مطالعه ی حاضر

2.متد

2 .1.شرکت کنندگان

2 .2. روند

2 .3.معیارها

3.نتایج

3 .1. روش متداول

3 .2. مدل اندازه گیری

3 .3. آزمایش فرضیه

4.بحث

منابع

نمونه متن انگلیسی

Abstract

In this paper, we examine the relationships between perceived organizational politics, knowledge hiding, and employee creativity. In addition, we aim to examine the moderating role of professional commitment in the relationship between perceived organizational politics and knowledge hiding. The sample of the study comprised 316 faculty members and matched supervisors from three large public sector universities in Islamabad, Pakistan. Data were collected using a self-administered questionnaire and hypotheses were tested with linear regressions. We found that perceived organizational politics positively predicts knowledge hiding that, in turn, negatively predicts employee creativity. Further, professional commitment attenuated the positive relationship between perceived organizational politics and knowledge hiding. We contribute to the literature by demonstrating that perceived organizational politics exerts its negative effects on employee creativity directly as well as indirectly through its impact on knowledge hiding behaviors. A number of practical implications are also discussed.

نمونه متن ترجمه

چکیده

در این مقاله ، روابط بین سیاست های سازمانی ادراک شده، پنهان سازی دانش وخلاقیت کارکنان را مورد بررسی قرار داده ایم.به علاوه، هدف ما بررسی نقش تعدیل کننده ی تعهد حرفه ای در رابطه ی بین سیاست های سازمانی ادراک شده و پنهان سازی دانش است. نمونه ی پژوهش، 316 عضو هیئت علمی و ناظرین مشابه را از سه دانشگاه بزرگِ دولتی در اسلام آباد پاکستان شامل می شود.داده ها با استفاده از پرسشنامه ی خود مدیریتی جمع آوری و فرضیه ها با رگرسیون های خطی مورد آزمایش قرار گرفتند. ما دریافتیم که سیاست سازمانی ادراک شده، پنهان سازی دانش را به طور مثبت و به نوبه ی خود، خلاقیت کارکنان را به طور منفی پیش بینی می کند. به علاوه ، تعهد حرفه ای، رابطه ی مثبت بین سیاست های سازمانی ادراک شده و پنهان سازی دانش را تضعیف کرده است. ما با نشان دادن اینکه سیاست های سازمانی ادراک شده، اثرات منفی خود را به صورت مستقیم بر خلاقیت کارکنان و همچنین به صورت غیرمستقیم از طریق تاثیر آن بر رفتارهای پنهان سازی دانش اعمال می کند، با ادبیات مشارکت می کنیم . تعدادی از مفاهیم عملی نیز مورد بحث قرار گرفته اند.