ترجمه مقاله تاثیر ارزش های فرهنگی ملی بر ساختار خرده فروشی - نشریه امرالد

ترجمه مقاله تاثیر ارزش های فرهنگی ملی بر ساختار خرده فروشی - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تاثیر ارزش های فرهنگی ملی بر ساختار خرده فروشی: شواهد و مدارکی از بررسی ارزش های جهانی
عنوان انگلیسی
The Impact of National Cultural Values on Retail Structure: Evidence from the World Values Survey
صفحات مقاله فارسی
24
صفحات مقاله انگلیسی
47
سال انتشار
2016
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8266
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی، بازاریابی بین المللی، مدیریت بازرگانی و بازرگانی بین الملل
مجله
مرور بازاریابی بین المللی - International Marketing Review
فهرست مطالب
مقدمه
سوابق و ادبیات مربوطه
عوامل ساختار خرده فروشی
عوامل رقابتی و دموگرافیک
جمعیت و درامد سرانه
تراکم جمعیت و شهرنشینی
سن
تحصیلات
شدت رقابت
فرهنگ ملی
چارچوب های ارزش فرهنگی ملی
فرضیات
نظریه نوسازی و ماتریالیسم
متدولوژی
نمونه
ارزیابی و اندازه گیری
ساختار خرده فروشی
ارزش های فرهنگی ملی
متغیرهای کنترل
آب و هوا
دموگرافیک(جمعیت شناسی)
شدت رقابت
زیرساخت فیزیکی
محدودیت های سرمایه گذاری مستقیم خارجی(FDI)
مدل تجربی
نتایج
بحث
پیامدهایی برای دانشمندان
پیامدهایی برای مدیران
محدودیت ها و پژوهش اینده
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Introduction

Retail internationalization, which refers to a retailer’s store presence in foreign markets, has become especially important in recent years because a larger number of retailers have sought to expand beyond their national borders in a desire to grow (Alexander & Myers, 2000; Alexander, Rhodes, & Myers, 2011; Reinartz, Dellaert, Krafft, Kumar, & Varadarajan, 2011; Vida, Reardon, & Fairhurst, 2000). According to the 2014 Global Powers of Retailing Report published annually by Deloitte Touche Tohmatsu Limited, the top 250 global retailers have annual aggregate sales of $4.3 trillion, their average size, as measured by annual sales volume, is $17.2 billion, and they operate in 10 countries, on average. Moreover, almost 25 percent of these retailers’ revenue is generated by their foreign operations.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
مقدمه
بین المللی کردن خرده فروشی، که به حضور خرده فروش در بازارهای خارجی اشاره دارد، در سال های اخیر بسیار اهمیت یافته است زیرا تعداد زیادی از خرده فروشان به دنبال توسعه و گسترش کسب و کار خود فراتر از مرزهای ملی خود هستند. مطابق گزارش سال2014 درمورد خرده فروشی که به صورت سالانه منتشر می شود، بیش از 250 خرده فروش جهانی بالغ بر4.3تریلیون دلار فروش کل سالانه دارند، میزان متوسط ان ها که از طریق حجم فروش سالانه اندازه گیری می شود حدود17.2میلیارد دلار است، این خرده فروشان به طور میانگین در 10 کشور فعالیت می کنند. علاوه براین، تقریبا 25 درصد از درامد این خرده فروشان از طریق عملیات و فعالیت های خارجی ان ها بدست می اید.

بدون دیدگاه