تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله مدلسازی واکنش های مشتری به تراکم در مراکز خدماتی رقابتی – نشریه Scirp

عنوان فارسی: مدلسازی واکنش های مشتری به تراکم در مراکز خدماتی رقابتی
عنوان انگلیسی: Modeling Customer Reactions to Congestion in Competitive Service Facilities
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 28
سال انتشار : 2010 نشریه : Scirp
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
نوع مقاله : ISI کد محصول : 9597
محتوای فایل : zip حجم فایل : 2.23Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی صنایع
گرایش های مرتبط با این مقاله: برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها، بهینه سازی سیستم ها
مجله: مجله علوم و مدیریت خدمات - Journal of Service Science and Management
دانشگاه: گروه مهندسی صنایع، دانشگاه علم و صنعت ایران، تهران، ایران
کلمات کلیدی: مدل‌های برنامه ریزی رقابتی، رفتار انتخابی خریداران، تراکم، زمان انتظار
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: درج نشده است ☓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.4236/jssm.2010.32024
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1- مقدمه

2- چارچوب‌های مدلسازی ما

2-1 مشتریان نسبت به تراکم حساس نیستند

2-2 مشتریان در تصمیمات خود طبق مشاهداتشان در زمان انتظار تجدید نظر می‌کنند

2-3 مشتریان هنگامی که میرسند از ورود به مرکز امتناع می کنند-

2-4 مشتریان ملحق شده به صف، صف را ترک می‌کنند

2-5 مشتریانی که امتناع کرده و یا صف را ترک کرده‌اند ممکن است در تصمیمات اولیه خود تغییر عقیده دهند

3- یک مثال تصویری

4 نتایج و پژوهش‌های آینده

نمونه متن انگلیسی

ABSTRACT

This paper reviews classic approaches for modeling customers’ choice behavior in competitive facility planning problems. They are either deterministic or probabilistic and work by a utility function based on some factors whether customer-independent or dependent. This paper focuses especially on congestion, the most important factor in customer to service or fixed-server systems. Various behaviors which customers may divulge when they face with a congested facility are extensively studied. We also define a new congestion-sensitivity reaction which has not been considered in the literature. Relevant modeling approaches are proposed to formulate customers-sensitivity to congestion. An illustrative example is also given to analyze and compare the proposed approaches.

نمونه متن ترجمه

چکیده

این مقاله روش‌های کلاسیک برای مدل‌سازی رفتار انتخابی مشتریان در مسائل برنامه‌ریزی مراکز رقابتی را مورد بررسی قرار می‌دهد که جبرگرایانه و یا احتمالی هستند و توسط یک تابع مطلوبیت بر پایۀ برخی عوامل وابسته به مشتری و یا مستقل از آن عمل می‌کند. بویژه این مقاله بر روی تراکم تمرکز دارد، عاملی مهم در سیستم‌های سرور ثابت یا سیستم‌های مشتری به خدمات. رفتارهای مختلفی که ممکن است مشتریان در مواجه با یک مرکز متراکم از خود بروز دهند بطور گسترده مطالعه شده است. همچنین یک واکنش جدیدِ حساسیت به تراکم که تا کنون در مقالات بررسی نشده است را معرفی می‌کنیم. روش‌های مدلسازی مرتبط برای فرموله کردن حساسیت مشتریان به تراکم معرفی و ارائه شده است. مثالی توضیحی نیز جهت تحلیل و مقایسۀ این روش‌ها ارائه گردیده است.