ترجمه مقاله مدلسازی واکنش های مشتری به تراکم در مراکز خدماتی رقابتی - نشریه Scirp

ترجمه مقاله مدلسازی واکنش های مشتری به تراکم در مراکز خدماتی رقابتی - نشریه Scirp
قیمت خرید این محصول
۳۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مدلسازی واکنش های مشتری به تراکم در مراکز خدماتی رقابتی
عنوان انگلیسی
Modeling Customer Reactions to Congestion in Competitive Service Facilities
صفحات مقاله فارسی
28
صفحات مقاله انگلیسی
12
سال انتشار
2010
نشریه
Scirp
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
نوع مقاله
ISI
کد محصول
9597
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج نشده است ☓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی صنایع
گرایش های مرتبط با این مقاله
برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها، بهینه سازی سیستم ها
مجله
مجله علوم و مدیریت خدمات - Journal of Service Science and Management
دانشگاه
گروه مهندسی صنایع، دانشگاه علم و صنعت ایران، تهران، ایران
کلمات کلیدی
مدل‌های برنامه ریزی رقابتی، رفتار انتخابی خریداران، تراکم، زمان انتظار
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.4236/jssm.2010.32024
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- چارچوب‌های مدلسازی ما
2-1 مشتریان نسبت به تراکم حساس نیستند
2-2 مشتریان در تصمیمات خود طبق مشاهداتشان در زمان انتظار تجدید نظر می‌کنند
2-3 مشتریان هنگامی که میرسند از ورود به مرکز امتناع می کنند-
2-4 مشتریان ملحق شده به صف، صف را ترک می‌کنند
2-5 مشتریانی که امتناع کرده و یا صف را ترک کرده‌اند ممکن است در تصمیمات اولیه خود تغییر عقیده دهند
3- یک مثال تصویری
4 نتایج و پژوهش‌های آینده
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
ABSTRACT

This paper reviews classic approaches for modeling customers’ choice behavior in competitive facility planning problems. They are either deterministic or probabilistic and work by a utility function based on some factors whether customer-independent or dependent. This paper focuses especially on congestion, the most important factor in customer to service or fixed-server systems. Various behaviors which customers may divulge when they face with a congested facility are extensively studied. We also define a new congestion-sensitivity reaction which has not been considered in the literature. Relevant modeling approaches are proposed to formulate customers-sensitivity to congestion. An illustrative example is also given to analyze and compare the proposed approaches.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مقاله روش‌های کلاسیک برای مدل‌سازی رفتار انتخابی مشتریان در مسائل برنامه‌ریزی مراکز رقابتی را مورد بررسی قرار می‌دهد که جبرگرایانه و یا احتمالی هستند و توسط یک تابع مطلوبیت بر پایۀ برخی عوامل وابسته به مشتری و یا مستقل از آن عمل می‌کند. بویژه این مقاله بر روی تراکم تمرکز دارد، عاملی مهم در سیستم‌های سرور ثابت یا سیستم‌های مشتری به خدمات. رفتارهای مختلفی که ممکن است مشتریان در مواجه با یک مرکز متراکم از خود بروز دهند بطور گسترده مطالعه شده است. همچنین یک واکنش جدیدِ حساسیت به تراکم که تا کنون در مقالات بررسی نشده است را معرفی می‌کنیم. روش‌های مدلسازی مرتبط برای فرموله کردن حساسیت مشتریان به تراکم معرفی و ارائه شده است. مثالی توضیحی نیز جهت تحلیل و مقایسۀ این روش‌ها ارائه گردیده است.

بدون دیدگاه