ترجمه مقاله ذوب خودکار برف در روسازی بتن سیمانی فرودگاه با شبکه های الیاف کربن - نشریه الزویر

ترجمه مقاله ذوب خودکار برف در روسازی بتن سیمانی فرودگاه با شبکه های الیاف کربن - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ذوب خودکار برف در روسازی بتن سیمانی فرودگاه با شبکه های الیاف کربن
عنوان انگلیسی
Automatically melting snow on airport cement concrete pavement with carbon fiber grille
صفحات مقاله فارسی
14
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2014
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7589
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی عمران و مهندسی پلیمر
گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی راه و ترابری و مهندسی مواد مرکب
مجله
علوم و تکنولوژی مناطق سرد - Cold Regions Science and Technology
دانشگاه
گروه مهندسی عمران، دانشگاه Beihang، چین
کلمات کلیدی
ذوب نمودن برف، روسازی بتن سیمانی فرودگاه، شبکه الیاف کربنی، توزیع درجه حرارت، توزیع انرژی، درجه حرارت اشعه مادون قرمز سه بعدی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. آزمایشات
2.1. طراحی و ساخت روسازی فرودگاه
2.2. تجهیزات آزمایشگاهی
3. نتایج و بحث
3.1. ذوب برف
3.2 توزیع انرژی روسازی فرودگاه
4. نتیجه گیری ها
سپاس گزاری ها
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

In this paper, the method of melting snow with carbon fiber grille buried in airport pavement is presented to avoid the adverse effects of snow-melting chemicals on the structure, function, environment and safety. The outdoor snow-melting experiment of airport cement concrete pavement is conducted when the snow is heavy and the air temperature is from −3 °C to −1 °C. Electrical power is supplied to the airport pavement through the use of carbon fiber grille. It is shown that, with an input power of 350 W/m2 , the temperature of pavement surface can achieve an increment of 4.63 °C and the 2.7 cm thick snow can be melted within 2 h, which is just for melting snow at this condition. After the heating stopped, the residual heat can melt snow on the pavement in real time when the temperature of pavement surface is kept above 0 °C. The temperature and energy distribution along the depth of pavement are analyzed at different times. The findings indicate that the method of melting snow on airport pavement with carbon fiber grille is feasible in the snowy weather condition.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در این مقاله، روش ذوب برف با شبکه الیاف کربن مدفون شده در روسازی فرودگاه برای جلوگیری از اثرات نامطلوب مواد شیمیایی ذوب کننده برف بر ساختار، کارکرد، محیط زیست و ایمنی ارائه شده است. آزمایش ذوب کردن برف در فضای باز در روسازی بتن سیمانی فرودگاه هنگامی که برف سنگین و درجه حرارت هوا از 3- درجه سانتی گراد تا 1- درجه سانتی گراد بود، انجام گردید. قدرت الکتریکی برای روسازی فرودگاه با استفاده از شبکه الیاف کربن تامین گردید. مشخص شده است که با یک قدرت ورودی 350 وات بر متر مربع، دمای سطح روسازی می تواند به یک افزایش 4.63 درجه سانتی گراد دست یابد و برف با ضخامت 2.7 سانتی متر را می توان در ظرف 2 ساعت که فقط جهت ذوب شدن برف در این شرایط لازم است، ذوب نمود. پس از متوقف نمودن حرارت دهی، حرارت باقیمانده می تواند برف را در روسازی در زمان واقعی ذوب نماید آنگاه که درجه حرارت سطح روسازی بالاتر از صفر درجه سانتی گراد حفظ می شود. توزیع درجه حرارت و انرژی در امتداد عمق روسازی در زمان های مختلف مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. این یافته ها نشان می دهند که استفاده از روش ذوب برف در روسازی فرودگاه با شبکه الیاف کربن در شرایط آب و هوایی برفی امکان پذیر می باشد.

بدون دیدگاه