منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله سنجش کیفیت خدمات خطوط هوایی و دلیل خوب بودن کیفیت این خدمات - نشریه الزویر

ترجمه مقاله سنجش کیفیت خدمات خطوط هوایی و دلیل خوب بودن کیفیت این خدمات - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بیست و پنج سال سنجش در مورد کیفیت خدمات خطوط هوایی و اینکه دلیل خوب بودن کیفیت این خدمات چیست و چه زمان کیفیت آن پایین است؟
عنوان انگلیسی
Twenty five years of measuring airline service quality or why is airline service quality only good when times are bad?
صفحات مقاله فارسی
16
صفحات مقاله انگلیسی
7
سال انتشار
2014
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5991
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت و مهندسی عمران
گرایش های مرتبط با این مقاله
برنامه ریزی حمل و نقل و مدیریت اجرایی
مجله
پژوهش در حمل و نقل و مدیریت کسب و کار
دانشگاه
دانشگاه حمل و نقل هوایی ریدل ایمبری، ساحل دیتونا، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
کیفیت خدمات، شاخص عدم تساوی خدمات
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
2- تعریف و سنجش کیفیت
3- محاسبه SDI: روش ها و یافته ها
4- عدم تساوی خدمات و روندهای عملیاتی اخیر
5- تشریح مطالب و مفاهیم
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Airline service quality to many U.S. passengers may be the ultimate oxymoron based on stories, statistics and the perception that airlines help to foster. In reviewing data from the last 25 years from the Service Disquality Index (SDI) it appears that service quality in the U.S. is only met in times of economic distress or the after effects of terrorism. Due to recent actions mandated by the U.S. Department of Transportation, the chase for ancillary revenues and airlines perhaps finally practicing some constraint, major U.S. airlines are finally meeting minimum standards for service quality as reflected in recent SDI scores.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
کیفیت خدمات خطوط هوایی برای بسیاری از مسافرین ایالات متحده ممکن است تضاد نهایی مبتنی بر گزارشات، آمار ومشاهدات باشد که خطوط هوایی به تقویت آن کمک می کنند. د ربررسی داده ها از 25 سال اخیر حاصل از شاخص عدم تساوی خدمات (SDI) این طور که مشخص است، کیفیت خدمات درایالات متحده تنها در دوران اختناق اقتصادی و یا پس از اثرات تروریسم تأمین شد. به دلیل اقدامات اخیر که توسط اداره ترابری ایالات متحده حکم آنها داده شد، یک دنباله برای درآمدهای کمکی و خطوط هوایی، شاید بطور کامل برخی محدودیت ها را در برگیرد، خطوط هوایی اصلی ایالات متحده درنهایت حداقل استانداردهای موجود برای کیفیت سرویس را همان طور که در گزارشات اخیر SDI ارجاع شده است، برآورده خواهد کرد.

بدون دیدگاه