منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله قابلیت بازاریابی سازگاری سازمانی و کارایی ساخت محصول جدید - نشریه الزویر

ترجمه مقاله قابلیت بازاریابی سازگاری سازمانی و کارایی ساخت محصول جدید - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
قابلیت بازاریابی، سازگاری سازمانی و کارایی ساخت محصول جدید
عنوان انگلیسی
Marketing capability, organizational adaptation and new product development performance
صفحات مقاله فارسی
41
صفحات مقاله انگلیسی
16
سال انتشار
2015
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
6366
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت صنعتی، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی و بازاریابی
مجله
مدیریت بازاریابی صنعتی - Industrial Marketing Management
دانشگاه
دانشکده کسب و کار، دانشگاه آلاباما A & M، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
قابلیت بازاریابی، بهره بری، جستجو، دیدگاه بیرونی، کارایی تولید محصول جدید
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. ساختار و چارچوب نظری
2.1 دیدگاه بیرونی
2.2 بهره بری در برابر جستجو
2.3 تطبیق ساختار سازمان
3. فرضیات تحقیق
3.1 قابلیت بازاریابی: دیدگاه بیرونی
3.1.1 شناسایی بازار
3.1.2 تعامل با مشتری
3.1.3 ارتباط با شرکا
3.2 نقش تعدیل کننده ساختار مشتری بنیاد
3.3 نقش تعدیل کننده تمرکز زدایی
3.4 نقش تعدیل کننده انسجام بین وظیفه ای
3.5 نقش تعدیل کننده بهره بری
3.6 نقش تعدیل کننده جستجو
4. روش
4.1 طراحی تحقیق و گردآوری داده
4.1.1 نمونه آمریکا
4.1.2 نمونه چین
4.2 متغیر ها و معیار ها
4.2.1 متغیر وابسته
4.2.2 متغیر های مستقل
4.2.3 متغیر های کنترلی
4.3 خصوصیات اندازه گیری
5. ارزیابی و نتایج
6.بحث
6.1 یافته های نظری
6.2 یافته های مدیریتی
6.3 محدودیت ها و تحقیقات آینده
ضمیمه الف. متغیر ها، معیار ها و آمار
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The authors propose a mediated moderation model that links marketing capability from an outside-in perspective, organizational adaptation mechanism exploitation and exploration, organizational structural factors, and new product development (NPD) performance. The model is tested using survey data from USA and China. The results suggest that marketing capability is positively associated with NPD performance. Moreover, exploitation and exploration respectively mediate the positive relationship between marketing capability and NPD performance. In addition, customer-based structure, decentralization, and interfunctional integration positively moderate the relationship between marketing capability and NPD performance. The results suggest that marketing capability is important for the firm to adapt to external changes as long as the firm aligns organizational structural factors with the requirement of marketing capability for exploitation and exploration in product innovation

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
نویسندگان یک مدل تعدیل سازی متوسط را ارائه می دهند یک قابلیت بازاریابی را از یک دیدگاه بیرونی، با به کار گیری و کاوش مکانیزم سازگاری سازمانی، عوامل ساختاری سازمانی و کارایی ساخت محصول جدید مرتبط می کند. این مدل با استفاده از داده های پرسشنامه های آمریکا و چین آزمایش شده است. نتایج نشان می دهند که قابلیت بازاریابی رابطه مثبتی با کارایی تولید محصول جدید دارد. بعلاوه، به کارگیری و جستجو به ترتیب رابطه بین قابلیت بازاریابی و کارایی NDP را تعدیل می کند. همچنین، ساختار مشتری بنیاد، مرکز زدایی و انسجام بین وظیفه ای به طور مثبت رابطه بین قابلیت بازاریابی و کارایی NDP را تعدیل می کند. نتایج نشان می دهند که قابلیت بازاریابی در سازگار کردن شرکت با تغییرات بیرونی مهم است. این مساله تا زمانی است که شرکت، عوامل ساختاری سازمانی را همسو با نیاز قابلیت بازاریابی برای بهره بری و جستجو در خلاقیت محصولات قرار دهد.

بدون دیدگاه