تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله متناسب سازی برنامه آموزشی HRM – یک راهنمای برانگاشتی برای فعالان در این زمینه – نشریه امرالد

عنوان فارسی: متناسب سازی برنامه آموزشی HRM – یک راهنمای برانگاشتی ( فرضی) برای فعالان در این زمینه
عنوان انگلیسی: Making HRM curriculum relevant – a hypothetical practitioners’ guide
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 13 (1 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2018 نشریه : امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش فرمت ترجمه مقاله : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین سایز ترجمه مقاله : 14
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : Viewpoint
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
شناسه ISSN مجله : 2205-2062 کد محصول : 10467
محتوای فایل : zip حجم فایل : 2.09Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، مدیریت منابع انسانی
مجله: مجله مدیریت کار کاربردی - Journal of Work-Applied Management
دانشگاه: دانشکده تجارت، اقتصاد و انفورماتیک، دانشگاه بیرکبک لندن، انگلستان
کلمات کلیدی: یادگیری مبتنی بر کار، دوره آموزشی HRM معاصر، دوره های آموزشی HRM، آموزش HRM، قرار گیری در محیط کاری
کلمات کلیدی انگلیسی: Work-based learning - Contemporary HRM curriculum - HRM curriculum - HRM teaching - Work placement
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر : ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر : ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت انگلیسی درج شده است ✓
ضمیمه: ندارد ☓
بیس: نیست ☓
مدل مفهومی: ندارد ☓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: ندارد ☓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1108/JWAM-09-2017-0026
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. فعالیت های متداول HRM

3. قالب کاری معاصر HRM

4. رهنمود آموزش پیشنهادی برای HRM

5. پیشنهادات برای آموزش عالی

6. جمع بندی

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Purpose – Despite business schools teaching human resources management (HRM) for several decades, the skill set of graduates today fails to match the requirements of the industry. Although some attempt has been made to make the HRM curricula relevant, in most cases, a large gap exists between the subject, its assessment and the industry demands. The purpose of this paper is to illustrate the changing trends in the field of HR and present ideas that will guide modern HRM curriculum development. Design/methodology/approach – The paper draws on professional experience of the authors in teaching and developing HR curricula as well as literature illustrations from work-based learning. Findings – To achieve relevancy, HR curricula need to focus more on professional work-based skills that are pertinent to the contemporary workplace and re-structure exam formats to be in line with skills required in the HR profession. Research limitations/implications – There is an opportunity to test the ideas expressed in this paper empirically; this can normally be done through a triad focus group including employers, students and teachers. Originality/value – The paper is predicated on the mismatch between the teaching and assessment of some HR subjects and the needs of the contemporary HR profession.

نمونه متن ترجمه

چکیده

هدف – با وجود این که دانشکده های تجاری مباحث مدیریت منابع انسانی (HRM) را در طول دهه های گذشته آموزش داده اند، مجموعه مهارت های فارغ التحصیل های این رشته ها، مطابق با نیاز های صنعتی نمی باشد. با وجود این که تلاش هایی انجام شده است تا دوره های آموزشی HRM متناسب با نیاز های صنعتی باشد، در بیشتر موارد یک خلا بزرگ بین سوژه، ارزیابی آن و نیاز های صنعتی وجود دارد. هدف این مقاله، نشان دادن گرایش های متغیر در زمینه ی مدیریت منابع انسانی و ایده های فعلی آن می باشد که به نوعی راهنمای توسعه ی برنامه های آموزشی HRM می باشد.

روش شناسی / طراحی / خط مشی – این مقاله، بر اساس تجربه ی حرفه ای نویسنده ها در آموزش و توسعه ی برنامه های درسی HR و همچنین ارزیابی مقاله ها از یادگیری مبتنی بر فعالیت کاری، ایجاد شده است.

یافته ها - برای به دست آوردن تناسب در برنامه های آموزش HR ، ما باید تمرکز خودمان را بر روی مهارت های مبتنی بر کار قرار دهیم که متناسب با فضای کاری معاصر می باشد و تلاش کنیم تا قالب های امتحانی را به صورتی بازسازی کنیم که مطابق با مهارت های مورد نیاز در حرفه ی HR می باشد.

کاربرد ها / محدودیت های تحقیقاتی – فرصتی وجود دارد تا ایده های بیان شده در این مقاله را به صورت تجربی نیز بررسی کنیم ؛ این کار را می توان به صورت عادی از طریق یک گروه تمرکز سه تایی بین آموزش و ارزیابی بعضی از سوژه های HR و نیاز های حرفه ی معاصر HR ، انجام داد.