ترجمه مقاله تاثیر عشق به پول و دینداری بر تصمیم گیری اخلاقی در بازاریابی - نشریه اشپرینگر

ترجمه مقاله تاثیر عشق به پول و دینداری بر تصمیم گیری اخلاقی در بازاریابی - نشریه اشپرینگر
قیمت خرید این محصول
۳۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تاثیر عشق به پول و دینداری بر تصمیم گیری اخلاقی در بازاریابی
عنوان انگلیسی
The Influence of Love of Money and Religiosity on Ethical Decision-Making in Marketing
صفحات مقاله فارسی
16
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2012
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
اشپرینگر - Springer
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
4.330 در سال 2018
شاخص H_index مجله
147 در سال 2019
شاخص SJR مجله
1.860 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0167-4544
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
10149
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی، مدیریت کسب و کار
مجله
مجله اخلاق تجارت - Journal of Business Ethics
دانشگاه
دانشگاه می سی سی پی، آکسفورد، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
عشق به پول، دیانت، تصمیم گیری اخلاقی، بازاریابی
کلمات کلیدی انگلیسی
Love of money - Religiosity - Ethical decision-making - Marketing
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1007/s10551-012-1334-2
فهرست مطالب
چکیده
چهارچوب مفهومی و فرضیات
قضاوت اخلاقی و مقاصد اخلاقی
دیانت و مقاصد اخلاقی
عشق به پول و مقاصد اخلاقی
روش شناسی
نمونه و طرح پژوهش
ارزیابی مدل اندازه گیری
دیانت
عشق به پول
قضاوت اخلاقی و مقاصد اخلاقی
بررسی تعصب بر روش جاری
نتایج آزمایش فرضیه ها
بحث و نتیجه گیری
منابع
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The impact of ‘‘love of money’’ on different aspects of consumers’ ethical beliefs has been investigated by previous research. In this study we investigate the potential impact of ‘‘love of money’’ on a manager’s ethical decision-making in marketing. Another objective of the current study is to investigate the potential impacts of extrinsic and intrinsic religiosity on ethical marketing decision-making. We also include ethical judgments as an element of ethical decision-making. We found ‘‘love of money’’, both dimensions of religiosity, and ethical judgment to have significant impacts on ethical intentions in a marketing situation. In addition to providing an important contribution to the business ethics literature, the findings also have important managerial implications.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
تأثیر عشق به پول بر ابعاد مختلف عقاید اخلاقی مشتریان در پژوهش قبلی بررسی شده است. در این مطالعه تأثیر بالقوه عشق به پول را بر تصمیم گیری اخلاقی مدیران در بازاریابی بررسی می کنیم. هدف دیگر مطالعه حاضر بررسی تأثیرات بالقوه دیانت بیرونی و ذاتی بر تصمیم گیری بازاریابی اخلاقی است. ما همچنین قضاوت های اخلاقی را به عنوان عنصری از تصمیم گیری اخلاقی در نظر می گیریم. ما دریافتیم که عشق به پول، هر دو بعد دیانت، و قضاوت اخلاقی تأثیرات مهمی بر مقاصد اخلاقی در موقعیت بازاریابی دارد. علاوه بر ارائه سهم مهمی در پیشینه اخلاقیات کسب وکار، این یافته ها نیز ملاحظات مدیریتی مهمی دارند.

بدون دیدگاه