تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله تاثیر عشق به پول و دینداری بر تصمیم گیری اخلاقی در بازاریابی – نشریه اشپرینگر

عنوان فارسی: تاثیر عشق به پول و دینداری بر تصمیم گیری اخلاقی در بازاریابی
عنوان انگلیسی: The Influence of Love of Money and Religiosity on Ethical Decision-Making in Marketing
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 16 (1 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2012 نشریه : اشپرینگر - Springer
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله : ISI پایگاه : اسکوپوس
نوع ارائه مقاله : ژورنال ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 4.330 در سال 2018
شاخص H_index مجله : 147 در سال 2019 شاخص SJR مجله : 1.860 در سال 2018
شناسه ISSN مجله : 0167-4544 شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2018
کد محصول : 10149 وضعیت ترجمه : ترجمه شده و آماده دانلود
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.14Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، مدیریت کسب و کار
مجله: مجله اخلاق تجارت - Journal of Business Ethics
دانشگاه: دانشگاه می سی سی پی، آکسفورد، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی: عشق به پول، دیانت، تصمیم گیری اخلاقی، بازاریابی
کلمات کلیدی انگلیسی: Love of money - Religiosity - Ethical decision-making - Marketing
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است ✓
بیس: است ✓
مدل مفهومی: دارد ✓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: دارد ✓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1007/s10551-012-1334-2
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

چهارچوب مفهومی و فرضیات

قضاوت اخلاقی و مقاصد اخلاقی

دیانت و مقاصد اخلاقی

عشق به پول و مقاصد اخلاقی

روش شناسی

نمونه و طرح پژوهش

ارزیابی مدل اندازه گیری

دیانت

عشق به پول

قضاوت اخلاقی و مقاصد اخلاقی

بررسی تعصب بر روش جاری

نتایج آزمایش فرضیه ها

بحث و نتیجه گیری

منابع

نمونه متن انگلیسی

Abstract

The impact of ‘‘love of money’’ on different aspects of consumers’ ethical beliefs has been investigated by previous research. In this study we investigate the potential impact of ‘‘love of money’’ on a manager’s ethical decision-making in marketing. Another objective of the current study is to investigate the potential impacts of extrinsic and intrinsic religiosity on ethical marketing decision-making. We also include ethical judgments as an element of ethical decision-making. We found ‘‘love of money’’, both dimensions of religiosity, and ethical judgment to have significant impacts on ethical intentions in a marketing situation. In addition to providing an important contribution to the business ethics literature, the findings also have important managerial implications.

نمونه متن ترجمه

چکیده

تأثیر عشق به پول بر ابعاد مختلف عقاید اخلاقی مشتریان در پژوهش قبلی بررسی شده است. در این مطالعه تأثیر بالقوه عشق به پول را بر تصمیم گیری اخلاقی مدیران در بازاریابی بررسی می کنیم. هدف دیگر مطالعه حاضر بررسی تأثیرات بالقوه دیانت بیرونی و ذاتی بر تصمیم گیری بازاریابی اخلاقی است. ما همچنین قضاوت های اخلاقی را به عنوان عنصری از تصمیم گیری اخلاقی در نظر می گیریم. ما دریافتیم که عشق به پول، هر دو بعد دیانت، و قضاوت اخلاقی تأثیرات مهمی بر مقاصد اخلاقی در موقعیت بازاریابی دارد. علاوه بر ارائه سهم مهمی در پیشینه اخلاقیات کسب وکار، این یافته ها نیز ملاحظات مدیریتی مهمی دارند.