تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله ادراکات کارآزمودگان تحصیلات روزنامه نگاری از این رشته – نشریه Sage

عنوان فارسی: ما مبانی را از دست داده‌ایم ادراکات کارآزمودگان تحصیلات روزنامه نگاری از این رشته
عنوان انگلیسی: We’ve Lost the Basics: Perceptions of Journalism Education From Veterans in the Field
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 16 (2 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2017 نشریه : سیج - Sage
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 0.774 در سال 2018 شاخص H_index مجله : 19 در سال 2019
شاخص SJR مجله : 0.442 در سال 2018 شناسه ISSN مجله : 1077-6958
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q2 در سال 2018 کد محصول : 10169
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.22Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: علوم ارتباطات اجتماعی، روزنامه نگاری
مجله: مربی روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی - Journalism & Mass Communication Educator
دانشگاه: دانشگاه کلرادو بولدر، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی: روزنامه نگاری دیجیتال، فناوری، نوآوری مخرب، برنامه تحصیلی، مصاحبه های عمیق
کلمات کلیدی انگلیسی : digital journalism - technology - disruptive innovation - curriculum - in-depth interviews
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است ✓
بیس: نیست ☓
مدل مفهومی: ندارد ☓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: ندارد ☓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1177/1077695817731870
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مرور تحقیقات

نظریه نوآوری مخرب

فناوری و آموزش روزنامه‌نگاری

روش

یافته‌ها

پذیرش فناوری

تفکر انتقادی

پاسخگویی

بحث و نتیجه‌گیری

منابع

نمونه متن انگلیسی

Abstract

This study examines the perceptions that veteran digital journalists working at news organizations, the people who traditionally have hiring power, hold concerning how new entrants into the news industry are being prepared by journalism programs. Using in-depth interviews with 29 full-time digital journalists (journalists who only publish online), this study finds that while veterans said educators are doing a good job teaching technology, there is too much focus on it to the detriment of traditional journalism skills. These findings are then discussed through the lens of the theory of disruptive innovation.

نمونه متن ترجمه

چکیده

این مطالعه به بررسی ادراکات روزنامه‌نگاران دیجیتال با سابقه شاغل در سازمان‌های خبری، که به طور سنتی قدرت استخدام دارند، با در نظر گرفتن چگونگی آماده‌سازی تازه‌ واردان به این صنعت جدید توسط برنامه‌های روزنامه‌نگاری می‌پردازد. با انجام مصاحبه‌های عمیق با 29 روزنامه‌نگار دیجیتال تمام-وقت (روزنامه‌نگارانی که فقط به صورت آنلاین منتشر می‌کنند)، این مطالعه نشان می‌دهد که در حالی که به گفته روزنامه‌نگاران کارآزموده، مربیان دارای فناوری خوب تدریس شغل هستند، تمرکز بسیار زیادی روی عوامل تعیین کننده مهارت‌های روزنامه‌نگاری سنتی وجود دارد. این یافته‌ها سپس از طریق لنز نظریه نوآوری مخرب  مورد بحث قرار می‌گیرند.