منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله ادراکات کارآزمودگان تحصیلات روزنامه نگاری از این رشته - نشریه Sage

ترجمه مقاله ادراکات کارآزمودگان تحصیلات روزنامه نگاری از این رشته - نشریه Sage
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ما مبانی را از دست داده‌ایم ادراکات کارآزمودگان تحصیلات روزنامه نگاری از این رشته
عنوان انگلیسی
We’ve Lost the Basics: Perceptions of Journalism Education From Veterans in the Field
صفحات مقاله فارسی
16
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2017
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
سیج - Sage
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
0.774 در سال 2018
شاخص H_index مجله
19 در سال 2019
شاخص SJR مجله
0.442 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
1077-6958
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q2 در سال 2018
کد محصول
10169
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
علوم ارتباطات اجتماعی، روزنامه نگاری
مجله
مربی روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی - Journalism & Mass Communication Educator
دانشگاه
دانشگاه کلرادو بولدر، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
روزنامه نگاری دیجیتال، فناوری، نوآوری مخرب، برنامه تحصیلی، مصاحبه های عمیق
کلمات کلیدی انگلیسی
digital journalism - technology - disruptive innovation - curriculum - in-depth interviews
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1177/1077695817731870
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مرور تحقیقات
نظریه نوآوری مخرب
فناوری و آموزش روزنامه‌نگاری
روش
یافته‌ها
پذیرش فناوری
تفکر انتقادی
پاسخگویی
بحث و نتیجه‌گیری
منابع
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This study examines the perceptions that veteran digital journalists working at news organizations, the people who traditionally have hiring power, hold concerning how new entrants into the news industry are being prepared by journalism programs. Using in-depth interviews with 29 full-time digital journalists (journalists who only publish online), this study finds that while veterans said educators are doing a good job teaching technology, there is too much focus on it to the detriment of traditional journalism skills. These findings are then discussed through the lens of the theory of disruptive innovation.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

این مطالعه به بررسی ادراکات روزنامه‌نگاران دیجیتال با سابقه شاغل در سازمان‌های خبری، که به طور سنتی قدرت استخدام دارند، با در نظر گرفتن چگونگی آماده‌سازی تازه‌ واردان به این صنعت جدید توسط برنامه‌های روزنامه‌نگاری می‌پردازد. با انجام مصاحبه‌های عمیق با 29 روزنامه‌نگار دیجیتال تمام-وقت (روزنامه‌نگارانی که فقط به صورت آنلاین منتشر می‌کنند)، این مطالعه نشان می‌دهد که در حالی که به گفته روزنامه‌نگاران کارآزموده، مربیان دارای فناوری خوب تدریس شغل هستند، تمرکز بسیار زیادی روی عوامل تعیین کننده مهارت‌های روزنامه‌نگاری سنتی وجود دارد. این یافته‌ها سپس از طریق لنز نظریه نوآوری مخرب  مورد بحث قرار می‌گیرند.


بدون دیدگاه