ترجمه مقاله چگونگی تاثیر حرکات چشم بر ارزیابی محصول - نشریه الزویر

ترجمه مقاله چگونگی تاثیر حرکات چشم بر ارزیابی محصول - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
به نظرم خوب می آید: چگونه حرکات چشم بر ارزیابی محصول تاثیر می گذارد
عنوان انگلیسی
Looks good to me: How eye movements influence product evaluation
صفحات مقاله فارسی
16
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2015
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
f240
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی کامپیوتر و مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
سیستمهای اطلاعاتی پیشرفته، هوش مصنوعی، مدیریت بازرگانی، بازاریابی، مدیریت کسب و کار و مدیریت فناوری اطلاعات
مجله
مجله روانشناسی مصرف کننده - Journal of Consumer Psycholog
دانشگاه
دانشکده بازرگانی CUHK، دانشگاه چینی هنگ کنگ
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
پس زمینه مفهومی
سیالی ادراکی به دلیل حرکت چشم
انتقال سیالی موتور در میان کیفیت ها
روش و تکنیک ها
نتایج
ارزبای محصول
نقش میانجیگری سیالی تجربه شده
آزمایش 2
روش و تکنیک ها
نتایج
آزمایش 3
پیش آزمون
تکنیک ها
نتایج
بحث
بحث عمومی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

When processing visually presented information, people move their eyes. This eye movement is governed by the employment of a general motor procedure related to direction. In three studies, we show that when subjects re-employ this directional motor procedure (that had been employed in a prior or contemporaneous (unrelated) task) when evaluating a product, a perception of fluency ensues, and this perception of fluency is then misattributed to the product under evaluation and enhances evaluations. We demonstrate the effect for intra-modal (repetition of eye movement) as well as cross-modal (contemporaneous eye and finger movements) settings.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
وقتی پردازش به صورت بصری اطلاعات را نشان داده است ، مردم چشم هایشان را حرکت می دهند . این حرکت چشم با بکار گیری رویه موتور عمومی مرتبط با مسیر کنترل میگردد . ما در سه بررسی نشان می دهیم که وقتی افراد از این رویه موتور جهتی در زمان ارزیابی محصول از نو استفاده می کنند ( که در وظیفه (غیر مرتبط) قبلی یا همزمان بکار گرفته شده است) ، درک روان بودن و سیالی در ادامه پیگیری می شود و این درک سیال بودن سپس به اشتباه محصول تحت ارزیابی نسبت داده می شود و ارزیابی ها را ارتقاء می بخشد . ما اثر تنظیمات درون عرصه ای ( تکرار حرکت چشم ) و همچنین میان عرصه ای ( حرکت های همزمان چشم و انگشت ) را اثبات می کنیم .

بدون دیدگاه