منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

دانلود ترجمه مقاله بررسی مباحث نادیده گرفته شده در مدیریت دانش - مجله امرالد

دانلود ترجمه مقاله بررسی مباحث نادیده گرفته شده در مدیریت دانش - مجله امرالد
قیمت خرید این محصول
۴۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مباحث نادیده گرفته شده در مدیریت دانش
عنوان انگلیسی
The unacknowledged parentage of knowledge management
صفحات مقاله فارسی
40
صفحات مقاله انگلیسی
23
سال انتشار
2011
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4018
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت منابع اطلاعاتی و مدیریت دانش
مجله
مدیریت دانش
دانشگاه
مشاور اصلی در باب دانش، سنگاپور
کلمات کلیدی
مدیریت اطلاعات، سازمان های دانش، سرمایه فکری، مدیریت دانش
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
پیشایندهای مدیریت دانش در اقتصاد و جامعه شناسی
کلاسیک بزرگ پژوهش مدیریت دانش در دوره طلایی ۵ ساله ظهور نمود.
تاریخچه فراموش شده مدیریت دانش
مدیریت دانش به عنوان فرزند مدیریت داده ها
فراموشی و بی توجهی در مدیریت دانش
پیامدهای فراموشی و بی توجهی در مدیریت دانش
نحوه خرید نسخه پاورپوینت این مقاله
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Purpose – This paper aims to argue that the current malaise and fragmentation within knowledge management are at least partially caused by a lack of awareness of its own historical roots.

Design/methodology/approach – A comprehensive literature review shows that very explicit knowledge management concepts and practices were in circulation 50 years ago and that current knowledge management literature has very little historical depth.

Findings – The current canonical knowledge management literature almost universally ignores significant antecedents to knowledge management thinking and practice dating back to the 1960s.

Practical implications – There are three practical implications: for knowledge management education to recover its historical antecedents; for KM theorists and practitioners to connect KM theory and practice to historically-related work in economics, sociology and information management, from which it is currently isolated; through an understanding of its roots to help knowledge management theorists build a meaningful and coherent agenda for the discipline.

Originality/value – This is the most extensive exploration to date of the historical origins of knowledge management, with significant implications for recovering a productive agenda for the discipline.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف- مقاله حاضر نشان می دهد بی قراری و چند پارگی مدیریت دانش حداقل تا حدی ناشی از عدم آگاهی از ریشه های تاریخی آن می باشد.
طرح/روش / شیوه- پیشینه پژوهش جامع نشان می دهد مفاهیم و شیوه های بسیار صریح و روشن مدیریت دانش به 50 سال قبل برگشته و اینکه پژوهش مدیریت دانش فعلی دارای عمق تاریخی بسیار کمی می باشد.
یافته ها- تاریخ پژوهش فعلی مدیریت دانش استاندارد و قانونی که پیشایندهای معنادار برای تفکر و شیوه مدیریت دانش را تقریباً نادیده می گیرد، به دهه 1960 برمی گردد.
پیامدهای عملی- سه مبانی عملی وجود دارد: برای آموزش مدیریت دانش به منظور بازیابی پیشایندهای تاریخی؛ برای نظریه پردازان و دست اندرکاران KM به منظور ارتباط بین نظریه و شیوه KM برای کار تاریخی در اقتصاد، جامعه شناسی و مدیریت اطلاعات که در حال حاضر از آن جداشده است؛ از طریق درک و شناخت ریشه ها برای کمک به نظریه پردازان مدیریت دانش جهت انجام کارهای معنادار و پیوسته برای رشته.
اصالت و ابتکار/ ارزش- این گسترده ترین کشف برای تاریخ خواستگاههای تاریخی مدیریت دانش محسوب شده و دارای مبانی معناداری برای بازیابی کارهای موثر برای رشته می باشد.

بدون دیدگاه