ترجمه مقاله مدیریت دانش و اصول اخلاقی از دیدگاه بازرگانی

ترجمه مقاله مدیریت دانش و اصول اخلاقی از دیدگاه بازرگانی
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مدیریت دانش و اصول اخلاقی از دیدگاه بازرگانی
عنوان انگلیسی
KNOWLEDGE MANAGEMENT AND ETHICS FROM THE BUSINESS POINT OF VIEW
صفحات مقاله فارسی
12
صفحات مقاله انگلیسی
13
سال انتشار
2012
نشریه
Msed
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7584
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار، مدیریت دانش و مدیریت بازرگانی
مجله
روزهای بین المللی آمار و اقتصاد - International Days of Statistics and Economics
کلمات کلیدی
مدیریت دانش، اخلاقیات، رفتار اخلاقی، فرهنگ بازرگانی
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
مسئولیت اخلاقی مدیران
آزمون زندگی کاربردی
کاربرد نظریه بازی ها
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The most common type of management nowadays is the system of knowledge management, which thanks to its structure and activity, enables not only individuals but also groups to share and apply knowledge collectively and systematically to achieve business goals. Attention is also aimed at ethical attitude and ethical behaviour. Acknowledging the roles of employees can be achieved through appropriate business culture. Business morals and ethics reflect business values; the values define the extent of ethics, or eventually also unethical behaviour, and so define the dominant business culture. (McClaren, 2000, Schwab, 1996) European countries profess traditional values, but are also capable of accepting new values of other cultures to their value system. Adopting such cultures is accompanied by changes in business value system, while it is also necessary to discover and accept ethics of other countries. (Barta – Tóth, 2000) In the times of globalization it is important to keep national cultural awareness, in order to keep business values and competitiveness, and it cannot be underestimated.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
رایج ترین نوع مدیریت اینروزها، سیستم مدیریت دانش است که به خاطر ساختار و فعالیتش، نه تنها افراد بلکه گروه ها را قادر به اشتراک گذاری و بکارگیری دانش جمعی و اصولی برای کسب اهداف بازرگانی می نماید. توجه هم چنین به منظور نگرش اخلاقی و رفتار اخلاقی است. تصدیق نقشهای کارمندان میتواند از طریق فرهنگ بازرگانی مناسب بدست آید. وجدان و اصول اخلاقی بازرگانی، ارزشهای بازرگانی را بازتاب مینماید؛ ارزشها، وسعت اخلاقیات یا در نهایت رفتار غیر اخلاقی را تعریف میکند و لذا فرهنگ بازرگانی غالب را تعریف می نماید. کشورهای اروپایی نه تنها ادعا میکنند به ارزشهای سنتی پایبند هستند بلکه قادر به پذیرش ارزشهای جدید فرهنگ های دیگر در نظام ارزشی خود نیز هستند. پذیرش چنین فرهنگ هایی با تغییراتی در نظام ارزش بازرگانی، همراه است، در حالیکه هم چنین برای کشف و پذیرش اخلاقیات سایر کشورها ضروری است. در زمان جهانی شدن، حفظ آگاهی فرهنگی ملی برای حفظ ارزشهای بازرگانی و رقابتی بودن حائز اهمیت است و نمیتواند دست کم گرفته شود.

بدون دیدگاه