ترجمه مقاله اینترنت اشیا: آیا برای چیزی که در حال آمدن است، آماده شده اید؟ - نشریه الزویر

ترجمه مقاله اینترنت اشیا: آیا برای چیزی که در حال آمدن است، آماده شده اید؟ - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
اینترنت اشیا: آیا برای چیزی که در حال آمدن است، آماده شده اید؟
عنوان انگلیسی
The Internet of Things: Are you ready for what’s coming?
صفحات مقاله فارسی
19
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2017
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
5.541 در سال 2019
شاخص H_index مجله
76 در سال 2020
شاخص SJR مجله
1.402 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
0007-6813
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2019
کد محصول
11089
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی فناوری اطلاعات، اینترنت و شبکه های گسترده
مجله
افق های تجاری - Business Horizons
دانشگاه
دانشگاه Umeå ، سوئد
کلمات کلیدی
اینترنت اشیا، دیجیتالی کردن محصول، ارزش آفرینی، مشارکت در ایجاد ارزش، لوازم هوشمند، توسعه محصول، توسعه IoT
کلمات کلیدی انگلیسی
Internet of Things - Product digitization - Value creation - Co-creation - Smart appliances - Product development - IoT development
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.bushor.2017.05.010
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
خلاصه

1- گمشده در جنگل

2- اینترنت اشیا

2-1- خیلی وقت است که دارد می آید

2-2- دیجیتالی کردن مدل های کسب و کار: مزایا و خطرات

3- ایجاد ارزش

4- نشان دادن نکته ما

4-1- محصولات متصل و بازیگران متصل

4-2- مزایای بالقوه یک محصول متصل

4-3- اثبات نهایی ایده

5- سوال های خودآموزی: چه چیزی آموختیم؟

5-1- آیا محصول شما می تواند یک پلت فرم باشد؟

5-2- خودکار یا با اطلاع رسانی؟

5-3 به دنبال چه چیزی هستید؟

5-4- به اشتراک گذاری یا دریافت هزینه؟

5-5- چه کسی صاحب داده هاست؟

5-6- افقی یا عمودی؟

5-7- آیا آماده ی بزرگ شدن هستید؟

6- نتیجه گیری

تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
11089-IranArze     11089-IranArze1     11089-IranArze2
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Are you ready for what’s coming? As senior managers look to connect products, processes, and services to the growing field of the Internet of Things (IoT), this is an important preliminary question. Leveraging the IoT for firm benefit involves revisiting certain ideas that may have gone unquestioned for a long time. In this article, we begin by reviewing the complexity of the IoT, the complexities of an increasingly interconnected environment, and the increasing need to develop partnerships in order to create innovative solutions. We then offer practical insights from a case in which three actors with reciprocal specialties cooperated to create an IoT solution in the form of a connected appliance. While a shared spirit of optimism prevailed throughout the endeavor, reaching the finish line meant jumping a few hurdles along the way. Finally, we describe a number of fundamental issues related to business models, partnership strategy, data ownership, and technology diffusion that every enterprise should address before diving headfirst into the Internet of Things.

1. Lost in the woods Are you ready for what’s coming?

As senior managers look to connect products, processes, and services to the growing field of the Internet of Things (IoT), this is an important preliminary question. Analysts–—including Gartner (2015) and McKinsey (Manyika et al., 2015)–—have predicted significant growth in the number of connected devices and areas of application, creating value for both private consumers and businesses. Connected devices are currently attracting a significant amount of attention among practitioners as well as researchers. IoT is often spoken of with the same reverence that the World Wide Web enjoyed in the late 1990s and cloud computing just a few years ago. However, as the promise of a hyperconnected future in which everything is connected to everything else appears to be drawing ever closer, we appear to become less and less certain regarding just what this future will look like. Estimates for the number of connected devices range from 25 to 50 billion by the year 2020 (Lee & Lee, 2015; Weinberg, Milne, Andonova, & Hajjat, 2015).

6. Conclusion

The IoT is a subject of increased interest and enthusiasm, and much of it is warranted. Connected devices and products offer new possibilities for everything from preemptive maintenance to new services and business models. The IoT is not a homogeneous concept or paradigm, but rather a buffet of possibilities from which each actor can peruse and assemble an approach that is right for their strategic interests and business requirements. In this article, we draw upon existing research as well as observations from the field and present a number of fundamental questions that each and every actor looking to implement the IoT needs to address before making any decisions or investing a single cent. The results of the collaborative venture involving WashCo, LinkCo, and InterfaceCo demonstrate that a financially sustainable solution needs to have the full support of all participants in order to enable the right preconditions for value creation. Although unique skill sets are part of the rationale behind business ecosystems, theseinandofthemselvesarenotsufficient.Unless complemented by suitable forms of communication, coordination, and trust between parties, disparate skill sets arejust as likely to create confusion and conflict as they are to yield synergies. In order to prepare for what is coming, managers need to consider their digital strategy in relation to their own business and the ecosystem of partners, as well as emerging technology.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
خلاصه

آیا برای چیزی که در حال آمدن است، آماده شده اید؟ در حالی که مدیران ارشد به دنبال ارتباط دادن محصولات، فرآیندها و خدمات به حوزه ی در حال رشدِ اینترنت اشیا (IoT) هستند، سوال فوق مهم و اساسی خواهد بود. استفاده از IoT در جهت منافع شرکت شامل بازخوانی مجدد ایده هایی مشخص بوده که شاید برای مدتی بحثی روی آن ها نبوده باشد. در این مقاله کار را با بررسی پیچیدگی IoT شروع می کنیم: پیچیدگی های یک محیط به هم پیوسته و نیازهای رو به افزایش برای توسعه ی مشارکت ها در جهت ایجاد راه حل های نوآورانه. سپس به مطالعه-ی موردی می پردازیم که در آن سه بازیگر با تخصص های متقابل با یکدیگر مشارکت می کنند تا راه حل IoT را به شکل یک وسیله ی متصل فراهم کنند. در حالیکه روحی از خوش بینی در تلاش آن ها شکل گرفته است، رسیدن به خط پایان مستلزم عبور از موانع موجود در مسیر خواهد بود. سرانجام تعدادی از مسائل اساسی مرتبط با مدل-های کسب و کار، استراتژی مشارکت، مالکیت داده ها و انتشار فناوری را توصیف می کنیم که هر شرکتی باید قبل از ورود به اینترنت اشیا با آن ها آشنا شود.

1- گمشده در جنگل

آیا برای چیزی که در حال آمدن است، آماده شده اید؟ در حالی که مدیران ارشد به دنبال ارتباط دادن محصولات، فرآیندها و خدمات به حوزه ی در حال رشدِ اینترنت اشیا (IoT) هستند، سوال فوق مهم و اساسی است. تحلیلگرانی مثل گارتنر (2015) و مکنزی (مانیکا و همکاران، 2015) رشد قابل توجهی را برای تعداد دستگاه های متصل و نواحی کاربرد پیش بینی کرده اند که برای مصرف کنندگان و کسب و کارهای خصوصی ارزشمند خواهد بود. امروزه دستگاه های متصل توجه متخصصین و محققین را به خود جلب کرده اند. غالباً درباره ی IoT با همان احترامی صحبت می شود که در اواخر دهه ی 90 راجع به وبِ جهان گستر و در چند سال گذشته راجع به رایانش ابری سخن گفته می شد. با این حال هر چه زمان تحقق وعده ی آینده ی بیش اتصال (hyperconnected) نزدیکتر می شود، قطعیت ما راجع به اینکه این آینده چه شکلی خواهد بود، کمتر می شود. تخمین ها برای تعداد وسایل متصل تا سال 2020 از 25 تا 50 میلیارد دستگاه متغیر است (لی و لی، 2015؛ وینبرگ، میلنه، آندوا و هاجت، 2015).

6- نتیجه گیری

امروزه IoT مورد توجه و استقبال قرار گرفته است. دستگاه ها و محصولات متصل امکانات جدیدی از نگهداری پیشگیرانه گرفته تا خدمات و مدل های تجارت جدید را فراهم می کنند. IoT یک ایده یا پارادیم همگن نیست، بلکه مجموعه ای از امکانات است که یک بازیگر می تواند با استفاده از آن رویکردی مناسب برای استراتژی و مقتضیات تجارت خود را بررسی کرده و آن را به کار ببندد. در این مقاله یک تحقیق موجود که مربوط به مشاهدات میدانی است را مورد بحث قرار دادیم و سوالاتی اساسی که هر بازیگر جویای به کارگیری IoT باید قبل از هرگونه تصمیم گیری یا سرمایه گذاری به آن ها پاسخ دهد را مطرح کردیم. نتایج همکاری سه شرکت WashCo، LinkCo و InterfaceCo نشان داد که یک راه حل پایدار مالی باید بتواند حمایت کامل تمامی طرف ها را داشته باشد تا پیش نیازهای صحیح هر اقدام ایجاد ارزش را فراهم کند. گرچه مجموعه های مهارتیِ یکتا بخشی از منطق موجود در پس اکوسیستم های کسب و کار است، اما اگر این مهارت ها با شکل های مناسبی از ارتباط، هماهنگی و اعتماد بین طرف ها همراه نشوند، فقط باعث سردرگمی و اختلاف خواهند بود. مدیران برای آمادگی نسبت به آینده باید استراتژی دیجیتال مرتبط با تجارت خود و اکوسیستم شرکا و همچنین فناوری در حال ظهور را نیز در نظر بگیرند.


بدون دیدگاه