منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله بین المللی کردن تحصیلات عالی

ترجمه مقاله بین المللی کردن تحصیلات عالی
قیمت خرید این محصول
۲۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بین المللی کردن تحصیلات عالی: تجارب تطبیق یابی بین فرهنگی دانشجویان بین المللی در کانادا
عنوان انگلیسی
Internationalization of Higher Education: Experiences of Intercultural Adaptation of International Students in Canada
صفحات مقاله فارسی
5
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
0
نشریه
Unb
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
کد محصول
6709
رشته های مرتبط با این مقاله
علوم تربیتی
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
مجله
مرکز مجلات دیجیتالی بورس تحصیلی - Centre for Scholarship Journals
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
تعریف و بافتار بندی بین المللی سازی
تحقیقات درباره تطبیق یابی بین فرهنگی
شوک فرهنگی
یادگیری در فرهنگ ناآشنا
خدمات محوطه آموزشی
نظرات پایانی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
As globalization intensifies, Canada has accelerated its pace of the internationalization of higher education as an important strategic priority at the national and institutional levels. It has been promoted as a strategy to increase the number of international students in Canada and to promote educational and research collaborations. In particular, the recruitment of international students has become the most common top priority for many Canadian universities and colleges. As a result, international student enrollment at all levels reached 336,497 in 2014, placing Canada as the world’s seventh most popular destination for international students (Canadian Bureau for International Education, 2015). Some of the top source countries include China (33%), India (12%), South Korea (5.8%), France (5.7%), and Saudi Arabia (4%). While international students bring their language and culture to our campuses, adding to and enriching our educational environments, many also face challenges in integrating into Canadian academic environment (Guo & Chase, 2011). It is, therefore, the purpose of this article to examine experiences of intercultural adaptation with a focus on Chinese students as the largest group of international students in Canada. Findings of the research will shed light on how internationalization of higher education is experienced by international students on the ground as they adapt to a new academic environment in Canada.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
همانطور که جهانی سازی تشدید می یابد، کانادا به روند بین المللی سازی تحصیلات عالی به عنوان راهبرد مهم و اولویت دار در سطوح ملی و موسساتی سرعت بخشیده است. این راهبرد جهت افزایش تعداد دانشجویان بین المللی در کانادا و ارتقاء بخشی به همکاری های آموزشی و تحقیقاتی مطرح گردیده است. به طور ویژه، جذب دانشجویان خارجی برای بسیاری از دانشگاه ها و دانشکده ها به مسئله اولویت دار مهم تبدیل شده است. در نتیجه، ثبت نام دانشجوی بین المللی در تمامی سطوح در سال 2014 به تعداد 336و497 نفر رسید، که کشور کانادا را در رده هفتم معروف ترین مقاصد جهانی برای دانشجویان بین المللی قرار داد ( سازمان تحصیلات بین المللی کانادا، 2015). برخی از  کشورهای منبع عمده از جمله چین، هند، کره جنوبی، فرانسه و عربستان صعودی بودند. در حالی که دانشجویان بین المللی زبان و فرهنگ خود را به محوطه آموزشی ما می آورند و به محیط آموزشی ما آنها را افزوده و آن را پربار می سازند، بسیاری از آنها با چالش هایی در ادغام با محیط علمی کانادایی مواجه می شوند. لذا هدف این مقاله بررسی تجارب تطبیق یابی بین فرهنگی با تمرکز بر دانشجویان چینی به عنوان بزرگترین گروه دانشجویان بین المللی در کانادا می باشد. یافته های این تحقیق نشان خواهد داد که چگونه دانشجویان بین امللی، روند بین المللی سازی تحصیلات عالی را تجربه می کنند ضمن آنکه خود را با محیط علمی جدید در کانادا وفق می دهند.

بدون دیدگاه