منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله نظارت درون سازمانی، یادگیری و عملکرد در زنجیره های تامین - نشریه امرالد

ترجمه مقاله نظارت درون سازمانی، یادگیری و عملکرد در زنجیره های تامین - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
نظارت درون سازمانی، یادگیری و عملکرد در زنجیره های تامین
عنوان انگلیسی
Inter-organizational governance, learning and performance in supply chains
صفحات مقاله فارسی
29
صفحات مقاله انگلیسی
14
سال انتشار
2010
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
6784
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت و مهندسی صنایع
گرایش های مرتبط با این مقاله
لجستیک و زنجیره تامین، مدیریت دانش، مدیریت کسب و کار و مدیریت عملکرد
مجله
مدیریت زنجیره تامین: یک ژورنال بین المللی - Supply Chain Management: An International Journal
دانشگاه
گروه بازاریابی، دانشکده اقتصاد و کسب و کار، دانشگاه مورسیا، اسپانیا
کلمات کلیدی
مدیریت دانش، یادگیری، مدیریت عملکرد، نظارت، صنعت نساجی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
نظریه، مدل و فرضیه ها
یادگیری و اثرات آن بر عملکرد زنجیره تأمین
جریان های عادی تسهیم دانش بین شرکت ها
اثرات نظارت بر یادگیری و عملکرد
روش
تجزیه و تحلیل و نتایج
اعتبارسنجی اندازه ها
آزمایش فرضیه ها
بحث و نتیجه گیری ها
یادداشت ها
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Purpose – Inter-firm knowledge sharing and learning constitute one of the main avenues to improve supply chains’ performance in today’s business environment. This paper aims to examine how effective different governance mechanisms are in promoting knowledge transfer, learning and performance in supply chains. Design/methodology/approach – Following on from the literature in inter-organizational learning, transaction costs economics, business-tobusiness relational marketing, and supply chain management, a model is presented and tested using structural equations modeling. Data were collected from 219 Colombian apparel manufacturers. Findings – This paper finds that from more influential to less, social mechanisms of governance, hostages and behavioral control favor knowledge sharing, learning and performance in supply chains. Output control exerts a negative influence on learning in supply chains. Research limitations/implications – Governance has a key role in promoting transparency and learning in supply chains. Future research should analyze whether it impacts on the firms’ learning intent. Practical implications – Knowledge sharing and learning have a positive influence on the supply chain’s performance. Results of the study suggest that the supply chain’s competitiveness lies in the adequate governance of the interfirm relationships, i.e. by using trust, hostages and behavioral control to support knowledge exchange. Originality/value – Compared with studies that limit their analysis to the impact of one specific type of governance mechanism, generally trust, the paper for the first time jointly examines the role of several types of governance on knowledge-sharing in supply chains, on learning and on performance. This allows a comparison of the different mechanisms in terms of their safeguarding and coordination role.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف- تسهیم دانش بین شرکت ها و یادگیری یکی از راه های اصلی برای بهبود عملکرد زنجیره های تأمین در محیط کسب و کار امروزی را تشکیل می دهند. هدف این مقاله بررسی میزان تأثیرگذاری مکانیسم های نظارتی مختلف در پیشبرد انتقال دانش، یادگیری و عملکرد در زنجیره های تأمین می باشد.
طراحی/ روش شناسی/رویکرد- با دنبال کردن ادبیات در زمینه های یادگیری درون سازمانی، اقتصاد هزینه-های معاملاتی، بازاریابی رابطه ای بنگاه با بنگاه و مدیریت زنجیره تأمین، یک مدل ارائه شده و با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری آزمایش می شود. داده ها از 219 تولیدکننده پوشاک کلمبیایی جمع آوری شدند.
یافته ها- این مقاله به این نتیجه می رسد که از نفوذ و تأثیر بیشتر به کمتر، مکانیسم های نظارت اجتماعی، وثیقه ها و کنترل رفتاری، تسهیم دانش، یادگیری و عملکرد در زنجیره های تأمین دارای برتری می باشند. کنترل خروجی در زنجیره های تأمین یک تأثیر منفی را بر یادگیری اِعمال می کند.
محدودیت های تحقیق/ مفاهیم ضمنی- نظارت در پیشبرد شفافیت و یادگیری در زنجیره های تأمین دارای نقش کلیدی است. تحقیقات آتی باید تجزیه و تحلیل کنند که آیا این مسأله بر قصد و نیتِ یادگیری شرکت ها تأثیرگذار می باشد یا خیر.
مفاهیم عملی- تسهیم دانش و یادگیری بر عملکرد زنجیره تأمین دارای تأثیر مثبت هستند. نتایج مطالعه پیشنهاد می کند که رقابت زنجیره های تأمین در نظارت مناسب روابط بین شرکت ها واقع شود، یعنی با استفاده از اعتماد، وثیقه ها و کنترل رفتاری برای پشتیبانی از تبادل دانش.
ابتکار/ ارزش- در مقایسه با مطالعاتی که تحلیل خود را به تأثیر نوع ویژه ای از مکانیسم نظارت، به طور معمول اعتماد، محدود می کنند، این مقاله برای اولین بار به طور مشترک نقش انواع مختلفی از مکانیسم های نظارت بر تسهیم دانش در زنجیره های تأمین، بر یادگیری و بر عملکرد را بررسی می کند. این کار مقایسه مکانیسم های مختلف را بر حسب نقش هماهنگی و حفاظتی آن ها مقدور می سازد.

بدون دیدگاه