منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

دانلود ترجمه مقاله تاثیر بازاریابی اینترنتی یکپارچه بر عملکرد آنلاین شرکت - نشریه الزویر

دانلود ترجمه مقاله تاثیر بازاریابی اینترنتی یکپارچه بر عملکرد آنلاین شرکت - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بررسی تاثیر بازاریابی اینترنتی یکپارچه بر عملکرد آنلاین شرکت ها: شواهدی از اروپا
عنوان انگلیسی
Revisiting the Impact of Integrated Internet Marketing on Firms’ Online Performance: European Evidences
صفحات مقاله فارسی
12
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2012
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4591
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت بازاریابی
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی، مدیریت اجرایی، مدیریت بازرگانی، بازاریابی بین الملل و MBA
مجله
فناوری
دانشگاه
دانشگاه Azores
کلمات کلیدی
سیستم های اطلاعات سازمانی، زیرسیستم ها، بازاریابی اینترنتی، عملکرد تجارت الکترونیکی، شرکت های اروپایی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
۱ مقدمه
۲ پیشینه ادبیات
۳ چارچوب ارزیابی و فرضیات
۴ روش و نتایج
۵ نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This research attempts to unveil some of the impacts on internet marketing and firms’ online performance driven from the adoption and integration of Enterprise Information subsystems. To accomplish this goal a framework is set and test in a sample of 9.192 European firms using Structural Equation Model estimation. This project contributes to the research on this topic with new evidence in a broad sample, and advances knowledge on the nature of the relative importance of different technological subsystems on Internet Marketing as drivers of e-business performance, applied to the European reality.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این تحقیق تلاش می کند برخی از تاثیرات اتخاذ و یکپارچه سازی زیرسیستم های اطلاعات سازمانی بر بازاریابی اینترنتی و عملکرد آنلاین شرکت ها را آشکار سازد. برای نیل به این مهم، چارچوبی تعیین و در نمونه 192. 9 شرکت اروپایی با استفاده از تخمین مدل معادله ساختاری تست می گردد. این پروژه به تحقیق پیرامون این عنوان با مدارک جدید دز نمونه وسیع کمک کرده و دانش مربوط به طبیعت اهمیت نسبی زیرسیستم های تکنولوژیکی مختلف در بازاریابی اینترنتی به عنوان محرک های عملکرد کسب و کار الکترونیکی (تجارت الکترونیکی) را گسترش می دهد که در واقعیت اروپایی کاربرد دارد .

بدون دیدگاه