ترجمه مقاله شناخت قدرت تاثیر رهبران عقیده در شبکه های تجارت الکترونیک - نشریه الزویر

ترجمه مقاله شناخت قدرت تاثیر رهبران عقیده در شبکه های تجارت الکترونیک - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
شناخت قدرت تاثیر رهبران عقیده در شبکه های تجارت الکترونیک: یک چشم انداز از نظریه پویایی عقیده
عنوان انگلیسی
Understanding influence power of opinion leaders in e-commerce networks: An opinion dynamics theory perspective
صفحات مقاله فارسی
30
صفحات مقاله انگلیسی
17
سال انتشار
2018
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
6.774 در سال 2018
شاخص H_index مجله
154 در سال 2019
شاخص SJR مجله
1.620 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0020-0255
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
9876
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است ✓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت و مهندسی فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک، مدیریت فناوری اطلاعات،مدیریت بازرگانی، اینترنت و شبکه های گسترده و مدیریت کسب و کار
مجله
علوم اطلاعات - Information Sciences
دانشگاه
دانشکده مدیریت بازرگانی، دانشگاه جنوب غربی مالی و اقتصادی ، چین
کلمات کلیدی
شبکه تجارت الکترونیک، پویایی عقیده، قانون اطمینان محدود، زیرگروه رهبر عقیده، رفتار توده‌ای
کلمات کلیدی انگلیسی
E-commerce network - Opinion dynamics - Bounded confidence rule - Opinion leader subgroup - Herd behavior
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.ins.2017.10.031
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. پیش‌زمینه
2.1. پویایی عقیده با اطمینان محدود
2.2. توپولوژی شبکه اجتماعی
3. مدل‌سازی تأثیر قدرت رهبران عقیده
3.1. یک مثال انگیزشی
3.2. پویایی عقیده مبتنی بر اطمینان محدود
4. نتایج شبیه‌سازی و آنالیز کمّی
4.1. آماده‌سازی داده‌ها
4.2 نتایج شبیه‌سازی و آنالیز کمّی
4.3.سطوح اطمینان طرفداران عقیده
4.4 . میزان اعتماد نسبت به رهبران عقیده
4.5 درس‌های آموخته شده
5. نتیجه‌گیری
منابع
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

In this paper, from the perspective of opinion dynamics theory, we investigate the interaction mechanism of a group of autonomous agents in an e-commerce community (or social network), and the influence power of opinion leaders during the formation of group opinion. According to the opinion's update manner and influence, this paper divides social agents within a social network into two subgroups: opinion leaders and opinion followers. Then, we establish a new bounded confidence-based dynamic model for opinion leaders and followers to simulate the opinion evolution of the group of agents. Through numerical simulations, we further investigate the evolution mechanism of group opinion, and the relationship between the influence power of opinion leaders and three factors: the proportion of the opinion leader subgroups, the confidence levels of opinion followers, and the degrees of trust toward opinion leaders. The simulation results show that, in order to maximize the influence power in e-commerce, enhancing opinion leaders’ credibility is crucial.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در این مقاله، ما به بررسی مکانیسم تعامل یک گروه از عوامل مستقل در جامعه تجارت الکترونیک (یا شبکه اجتماعی) و قدرت تأثیر رهبران عقیده در طی تشکیل عقیده گروهی، از دیدگاه نظریه پویایی عقیده می‌پردازیم. این مقاله با توجه به تأثیر و شیوه تجدید عقاید، عوامل اجتماعی موجود در یک شبکه اجتماعی را به دو زیرگروه تقسیم می‌کند: رهبران عقیده و طرفداران عقیده. سپس، ما یک مدل جدید و پویای مبتنی بر اعتماد محدود را برای رهبران و طرفداران عقیده ایجاد می‌کنیم تا تکامل عقیده را در گروهی از عوامل شبیه‌سازی کنیم. ما از طریق شبیه‌سازی عددی، به بررسی مکانیسم تکاملی عقیده گروهی، و رابطه بین قدرت نفوذ رهبران عقیده و سه عامل می‌پردازیم. نسبت زیرگروه‌های رهبر عقیده، سطوح اعتماد طرفداران عقیده و درجات اعتماد نسبت به رهبران عقیده. نتایج شبیه‌سازی نشان می‌دهند که به منظور به حداکثر رسانی قدرت نفوذ در تجارت الکترونیک، افزایش اعتبار رهبران عقیده امری ضروری است.

بدون دیدگاه