تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله بعد ایدئولوژیکی مدل تبلیغات

عنوان فارسی: بعد ایدئولوژیکی مدل تبلیغات - مطالعه موردی پخش گسترده عمومی و جنگ با ترور
عنوان انگلیسی: The ideological dimension of the Propaganda Model – A case study of public service broadcasting and the War on Terror
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 14
سال انتشار : 2007 فرمت مقاله انگلیسی : PDF
فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده کد محصول : 5697
محتوای فایل : zip حجم فایل : 238.58Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: علوم سیاسی و علوم ارتباطات اجتماعی
گرایش های مرتبط با این مقاله: روابط عمومی
دانشگاه: گروه سیاسی، بین المللی و دانشگاه مطالعات سیاسی، دانشگاه سوری
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

مقدمه

بی بی سی : ضامن منفعت عمومی و داور اخلاقی

فیلتر ایدئولوژیکی در دوره پسا کومنیستی

بررسی فاصله بین مدل تبلیغات و ماهیت خدمات عمومی

دید کلی اماری

تحلیل گران خاورمیانه

مطالعات موردی

جمع بندی

نمونه متن ترجمه

مقدمه

این مقاله بعد ایدئولوژیکی مدل تبلیغاتی را بررسی می کند و پوشش خبری به عمل امده از اسلام گرایی و جنگ با تروریسم در پخش گسترده عمومی را تحلیل می کند. تمرکز این تحلیل به ویژه بر بافت ژئوپولتیکی فوق العاده پرتنشی است که جنگ نامتقارن ، تشویش مدنی و تروریسم بین الملل فراگیر ویژگی های ان است. حضور اسلام گرایی و خشونت مذهبی به مثابه عواملی که با سایر منابع خیزش سیاسی و مدنی تعامل دارند حلقه ارتباط بسیاری از این تضادهاست. پیرو فرضیه صریح جنگ تمدن های لویس و هانتیگتون بخش عمده گفتمان سیاسی و رسانه ای غرب بر اساس خطر اسلام گرایی شکل گرفته است.