منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله بازاریابی سبز و تاثیر آن بر مدیریت زنجیره تامین در بازارهای صنعتی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله بازاریابی سبز و تاثیر آن بر مدیریت زنجیره تامین در بازارهای صنعتی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بازاریابی سبز و تاثیر آن بر مدیریت زنجیره تامین در بازارهای صنعتی
عنوان انگلیسی
Green marketing and its impact on supply chain management in industrial markets
صفحات مقاله فارسی
14
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2012
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5417
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت و مهندسی صنایع
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی، لجستیک و زنجیره تأمین، مدیریت صنعتی و مدیریت استراتژیک
مجله
مدیریت بازاریابی صنعتی
دانشگاه
دانشکده کسب و کار، دانشگاه وارویک، کاونتری، انگلستان
کلمات کلیدی
پایداری، بازاریابی سبز، زنجیره تامین سبز، بازاریابی صنعتی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. استراتژی بازاریابی سبز
3. مدیریت زنجیره تامین سبز
1.3 عملکرد صنفی
2.3 توسعه محصول
3.3 ناب
4.3 توزیع و لجستیک معکوس
4. نقش فعال سازی فن آوری و نوآوری برای زنجیره تامین سبز
5. مرور اجمالی مسائل
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
abstract

Green marketing and green supply chain have been drawing the attention of both academics and practitioners in the recent decade. However, no holistic framework has been developed on how to build green industrial brands and industrial corporate brands. Whether or not sustainable/green supply chains can be integrated with green industrial marketing in building greener organizations and industrial brands is still unclear. In addition, little is known on the factors on green new industrial product development or how green new industrial products are adopted by organizations. Furthermore, we know little of whether and how green supply chain enables green new industrial product development. This special issue aims at reflecting the most recent advances on green industrial marketing, green/sustainable supply chains and their interplay in green industrial branding, and to explore future research directions. The guest editors hope that the solicited papers can provide insights on the impacts of sustainable or green supply chains on marketing theory in industrial and business-to-business markets.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
بازاریابی سبز و زنجیره تامین سبز توجه دانشگاهیان و کارورزان را در دهه های اخیر بخود جلب کرده است. با این وجود، هیچ چارچوب جامعی در مورد نحوه ایجاد برند های صنعتی سبز و برندهای صنفی صنعتی توسعه داده نشده است. خواه زنجیره های تامین سبز/ غیرپایدار بتوانند با بازاریابی صنعتی سبز در ساخت سازمان های سبزتر ترکیب شوند یا خیر، برندهای صنعتی هنوز نامشخص هستند. علاوه براین، اندکی در مورد عوامل توسعه محصول صنعتی جدید سبز یا نحوه استفاده سازمان ها از محصولات صنعتی جدید سبز می دانیم. علاوه براین، کمتر در مورد اینکه چگونه زنجیره تامین سبز، توسعه محصولات صنعتی جدید سبز را قادر می سازد می دانیم. هدف این موضوع خاص انعکاس پیشرفت های اخیر در مورد زنجیره های تامین پایدار/ سبز بازاریابی صنعتی سبز و فعل و انفعال آنها در علامت تجاری صنعتی سبز و کشف جهت های تحقیقاتی آینده است. سردبیران امیدوارند که مقالات درخواستی بتوانند بینش هایی در مورد اثرات زنجیره های تامین سبز یا پایدار در تئوری بازاریابی در بازارهای صنعتی یا کسب و کار به کسب و کار ارائه دهند.

بدون دیدگاه