ترجمه مقاله یک دیدگاه اروپایی درباره مدیریت ارتباطات و روابط عمومی جهانی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله یک دیدگاه اروپایی درباره مدیریت ارتباطات و روابط عمومی جهانی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مدیریت ارتباطات و روابط عمومی جهانی: یک دیدگاه اروپایی
عنوان انگلیسی
Global public relations and communication management: A European perspective
صفحات مقاله فارسی
18
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2015
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
2.058 در سال 2018
شاخص H_index مجله
67 در سال 2019
شاخص SJR مجله
1.001 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0363-8111
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
10100
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
علوم ارتباطات اجتماعی، روابط عمومی
مجله
بررسی روابط عمومی - Public Relations Review
دانشگاه
دانشگاه لیوبلیانا ، دانشکده علوم اجتماعی اسلوونی
کلمات کلیدی
روابط عمومی بین المللی، مدیریت ارتباطات بین المللی، روابط عمومی جهانی، مدیریت ارتباطات جهانی، مدیر ارشد ارتباطات
کلمات کلیدی انگلیسی
International public relations - International communication management - Global public relations - Global communication management - Chief communication officer
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.pubrev.2015.06.017
فهرست مطالب
چکیده
1. مدیریت ارتباطات و روابط عمومی جهانی: یک دیدگاه اروپایی
2. بررسی متون
3. روش
4. نتایج
4.1 اهمیت ارتباطات بین المللی برای CCOهای اروپایی (RQ1)
4.2 چالش های اصلی برقراری روابط بین المللی عمومی (RQ2)
4.3. سازمان برقراری روابط عمومی بین المللی (RQ3)
4.4 استراتژی های مورد استفاده برای بین المللی کردن عملکرد ارتباطی (RQ4)
4.5. چالش های اصلی برای روابط عمومی بین المللی در آینده (RQ5)
5. بحث
6. محدودیت ها و چشم انداز آینده
منابع
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The article reviews the status of international public relations research and reports on a pan-European study into international communication practices in the corporate sector. It is based on a quantitative survey of 579 heads of corporate communication from 21 European countries and a semi-structured qualitative survey of 42 chief communication officers (CCOs) in large multinationals from 12 European countries. Results reveal that international public relations are a part of daily business for more than 90 percent of CCOs in Europe, with nearly a quarter of them dealing with 20 countries or more. Sensitivity to multiple cultures while preserving core identity and the ability to change is the main challenges, along with the language(s) problem where introduction of English as the business lingua franca is only a partial solution. Only about a half of CCOs reported solid structures for international public relations operations.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مقاله وضعیت تحقیقات روابط عمومی بین المللی را به طور خلاصه بیان کرده و گزارش های مربوط به یک مطالعه پان اروپایی را در مورد روش های ارتباط بین المللی در بخش شرکتی ارائه می دهد. این پژوهش بر مبنای یک نظرسنجی کمی از 579 سرپرست ارتباطات شرکتی از 21 کشور اروپایی و نیز یک نظرسنجی کیفی نیمه باز از 42 مدیر ارشد ارتباطات (CCOها) در شرکت های بزرگ چند ملیتی از 12 کشور اروپایی استوار است. نتایج نشان می دهد که برای بیش از 90 درصد از CCO ها در اروپا، روابط عمومی بین المللی بخشی از تجارت روزانه آن ها بوده و تقریبا یک چهارم آن ها با 20 کشور یا بیشتر در حال معامله هستند. حساسیت به فرهنگ های مختلف در عین حفظ هویت اصلی و توانایی تغییر، و نیز مشکل زبان (ها) چالش اصلی است، که در آن معرفی زبان انگلیسی به عنوان زبان بین المللی تجارت تنها یک راه حل جزئی است. فقط حدود نیمی از CCO ها ساختارهای قابل اطمینانی را برای عملیات روابط عمومی بین المللی گزارش کردند.

بدون دیدگاه