ترجمه مقاله مروری بر ادبیات و دستور کار آینده برای برند سازی B2B - نشریه الزویر

ترجمه مقاله مروری بر ادبیات و دستور کار آینده برای برند سازی B2B - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مروری بر ادبیات و دستور کار آینده برای برند سازی B2B: چالش‌های برند سازی در زمینه B2B
عنوان انگلیسی
A literature review and future agenda for B2B branding: Challenges of branding in a B2B context
صفحات مقاله فارسی
20
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2011
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8300
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی و مدیریت صنعتی
مجله
مدیریت بازاریابی صنعتی - Industrial Marketing Management
دانشگاه
دانشکده کسب و کار، دانشگاه بیرمنگام، انگلستان
کلمات کلیدی
برند سازی، برندهای B2B، ارزش ویژه برند صنعتی، بررسی ادبیات، تحقیقات آینده
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. مزیت‌های برند سازی در بازارهای صنعتی
3. مشکلات مربوط به برند سازی B2B
4. برند سازی در فرایند تصمیم‌گیری
4.1. معیارهای ارزیابی مورداستفاده برای خریداران صنعتی
4.2. تأثیر نقش DMU بر معیار ارزیابی
4.3. ماهیت خریدار بنگاه
4.4. ویژگی‌های تصمیم خرید و تأثیر برند سازی
5. ساختار برند: برند سازی محصول در برابر برند سازی شرکت
6. ارتباطات برند داخلی
7. برند سازی در یک موقعیت رابطه مند
8. ارزش ویژه برند صنعتی
9. نتایج و دستورالعمل‌هایی برای تحقیقات آینده
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The existing body of research knowledge on brand management has been predominantly derived from business-to-consumer markets, particularly fast moving consumer goods and has only recently started to expand in other contexts. Branding in business-to-business markets has received comparatively little attention in the academic literature due to a belief that industrial buyers are unaffected by the emotional values corresponding to brands. This paper provides a critical discussion of the fragmented literature on business-to-business branding which is organized in five themes: B2B branding benefits; the role of B2B brands in the decision making process; B2B brand architecture; B2B brands as communication enablers and relationship builders; and industrial brand equity. Drawing on the gaps and contradictions in the literature the paper concludes by proposing an agenda for future research.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
چارچوب دانش در تحقیقات موجود در مورد مدیریت برند بیشتر از تجارت بنگاه با مصرف‌کننده ، خصوصاً کالاهای مصرفی روزانه برگرفته شده است و اخیراً تنها در زمینه‌های دیگر شروع به توسعه و پیشرفت کرده است. در مقایسه، برند سازی در تجارت بنگاه با بنگاه با توجه به این عقیده که خریداران صنعتی تحت تأثیر ارزش‌های احساسی مربوط به برند قرار نمی‌گیرند، در ادبیات آکادمیک توجه کمتری را به خود معطوف کرده است. این مقاله بحث‌های مهمی را در ادبیات پراکنده برند سازی بنگاه با بنگاه ارائه می‌دهد که در 5 موضوع سازمان‌دهی شده‌اند: مزیت‌های برند سازی B2B؛ نقش برندهای B2B در فرایند تصمیم‌گیری؛ ساختار برند B2B؛ برندهای B2B به عنوان توانمند سازهای ارتباطی و ایجادکنندگان رابطه؛ و ارزش ویژه برند صنعتی. این مقاله با مطرح کردن شکاف‌ها و تناقض‌های موجود در ادبیات با ارائه یک دستور کار برای تحقیقات آینده نتیجه‌گیری می‌کند.

بدون دیدگاه