ترجمه مقاله چارچوب مدل کسب و کار در زمینه اینترنت اشیاء صنعتی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله چارچوب مدل کسب و کار در زمینه اینترنت اشیاء صنعتی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
چارچوب مدل کسب و کار در زمینه اینترنت اشیاء صنعتی
عنوان انگلیسی
The Framework of Business Model in the Context of Industrial Internet of Things
صفحات مقاله فارسی
11
صفحات مقاله انگلیسی
7
سال انتشار
2017
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
شناسه ISSN مجله
1877-7058
کد محصول
10801
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج نشده است ☓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت و فناوری اطلاعات، مدیریت کسب و کار، مدیریت فناوری اطلاعات، اینترنت و شبکه های گسترده
مجله
مهندسی پروسدیا - Procedia Engineering
دانشگاه
دانشکده مدیریت، دانشگاه صنعتی بیلیستوک، لهستان
کلمات کلیدی
مدل کسب و کار، الگوی مدل کسب و کار، الگوی کم بازده، اینترنت اشیاء صنعتی (IIoT)، نتیجه اقتصادی
کلمات کلیدی انگلیسی
business model - Business Model Canvas - Lean Canvas - Industrial Internet of Things (IIoT) - outcome economy
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.proeng.2017.03.166
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- اینترنت اشیاء صنعتی
3- مراحل تکامل اینترنت صنعتی
4- مفهوم مدل کسب و کار مبتنی بر نتیجه
5- نتیجه گیری
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)

10801 IranArze     10801 IranArze1     10801 IranArze2

نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The purpose of this article is an attempt to develop the concept of a business model dedicated to companies implementing technologies of the Industrial Internet of Things. The proposed concept has been developed to support traditional companies in the transition to the digital market. The study was based on the available literature on the impact the Industrial Internet of Things has on the economy and business models.

1. Introduction

The digital revolution changes the perception of the economy and business. The current rate of technological development makes the standard IT business systems considered unsatisfactory. Nowadays, the goal of most IT providers is delivering systems as much as possible intelligent. Increased use of mobile technologies and cloud computing initiates changes in the design and ways of using applications. The possibility of communication between machines without human intervention and analysis of the acquired data in this way allows monitoring and automating many processes. It drives to the growing importance of the Internet of Things [1, 2]. It causes, that companies are somehow forced to redesign their products and to reorganization activities, aimed at provide the client specific benefits and survive in the market [3].

5. Conclusion

Create smart factories using IIoT is a trend that will undoubtedly grow in the coming years. Changes resulting from this phenomenon will contribute not only to the growth of manufacturing automation, but also will evolve a new forecast of direction of economic development, called the outcome economy. This will be the result of the transition of traditional companies on the digital market. In order to provide the highest value proposition, manufacturers will be forced to redesign their products and changing existing business models. Analysis of the literature showed that there is no concept of a business model that comprehensively supportive of the company passing on the digital market. The researchers suggest combining different concepts. Presented the concept of outcome-based business model has a starting point for discussion on techniques and tools to support the company in the changes on their entry into the digital market.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف این مقاله تلاش برای توسعه مفهوم مدل کسب و کار مختص کمپانی هایی است که از فناوری های اینترنت اشیاء صنعتی استفاده می کنند. این مفهوم پیشنهادی برای حمایت از کمپانی های سنتی برای تبدیل شدن به بازار دیجیتالی، توسعه یافته است. این مطالعه براساس ادبیات موجود در مورد اثر اینترنت اشیاء صنعتی بر روی مدل-های کسب و کار و اقتصادی انجام شده است.

1- مقدمه
انقلاب دیجیتالی باعث ایجاد تغییر در مفهوم تجارت و اقتصاد می شود. نرخ توسعه فناوری اخیر نشان می دهد که سیستم های کسب و کار IT (فناوری اطلاعات) استاندارد رضایت بخش عمل نکرده اند. امروزه، هدف اکثر ارائه دهندگان فناوری اطلاعات این است که سیستم های تحویل را تا میزان ممکن هوشمندتر کنند. استفاده روز افزون از فناوری های موبایل و محاسبات کلاد (ابری) باعث ایجاد تغییراتی در طراحی و روش های استفاده از برنامه ها شده است. امکان ایجاد ارتباط بین دستگاه هایی که دخالت بشر در آن ها وجود ندارد و تحلیل اطلاعات به دست آمده به این روش (با استفاده از این دستگاه ها) امکان نظارت روی بسیاری از فرآیندها و اتوماسیون سازی کردن آن ها را فراهم کرده است. این امر نشان دهنده اهمیت رو به رشد اینترنت اشیاء می باشد. این امر منجر به این شده است که کمپانی ها مجبور به طراحی کردن مجدد محصولات خود و سازماندی کردن مجدد فعالیت های خود شوند تا مزایای مشخصی را برای مشتریان فراهم کرده و در این بازار جان سالم به در ببرند.
5- نتیجه گیری
ساختن کارخانجات هوشمند با استفاده از اینترنت اشیاء صنعتی روندی است که بدون شک در سال های آینده رشد خواهد کرد. تغییرات ناشی از این پدیده نه تنها منجر به رشد اتوماسیون سازی تولید می شوند، بلکه یک پیش بینی جدید از جهت توسعه اقتصادی به نام نتیجه اقتصادی را نشان خواهند داد. این امر از تبدیل کمپانی های سنتی در بازار دیجیتالی نشأت گرفته است. به منظور فراهم کردن بالاترین ارزش گذاری، کارخانجات تولید کننده مجبور به طراحی کردن مجدد محصولات خود و تغییر دادن مدل های کسب و کار قبلی خود خواهند بود. تحلیل این ادبیات نشان داده است که هیچ مفهومی از یک مدل کسب و کار وجود ندارد که از کمپانی هایی که به بازار دیجیتالی وارد نشده اند حمایت کند. محققان پیشنهاد می کننده که چندین مفهوم مختلف را با هم ترکیب کنیم. مفهوم ارائه شده از مدل کسب و کار مبتنی بر نتیجه نقطه شروعی برای بحث در مورد تکنیک ها و ابزارهایی برای حمایت از یک کمپانی در تغییرات مربوط به ورود آن به بازار دیجیتالی است.


بدون دیدگاه