تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله پیشبرد مسیری جدید برای عصب شناسی آموزشی – نشریه الزویر

عنوان فارسی: پیشبرد مسیری جدید برای عصب شناسی آموزشی: چشم انداز آینده محققان جوان جهت تلفیق عملکردهای آموزشی با عصب شناسی
عنوان انگلیسی: Forging a new path for Educational Neuroscience: An international young-researcher perspective on combining neuroscience and educational practices
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 4 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 7
سال انتشار : 2014 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 6509 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 654.65Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: پزشکی و علوم تربیتی
گرایش های مرتبط با این مقاله: تکنولوژی آموزش و معز و اعصاب
مجله: گرایش ها درباره علوم اعصاب و آموزش - Trends in Neuroscience and Education
دانشگاه: واحد گسترش علوم اعصاب، لندن، انگلستان
کلمات کلیدی: عملکرد حرفه ای، تحصیلات، علوم اعصاب
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر: ترجمه نشده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

مرور مختصری بر وضعیت امور

آیا ترجمه امکان پذیر است؟

آنچه که از دست رفته است

چگونه ترجمه کنیم؟

روشی جدید برای تحقق اهداف در زمینه تلفیق آموزش و عصب شناسی

روش سیکلی 4 فرآیندی تحقیق ما

تشخیص نیازهای آموزشی

توسعه تحقیقات

تست در کلاس

ارتباط و ارزیابی

نسل جدید: رشته جدید

نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

The use of neuroscience to improve education has been considered by researchers and practitioners alike. However, workable solutions that lead to improvements in research and practice are yet to emerge. As newly qualified educational neuroscientists, our experiences dictate that the progress in this field relies upon ‘Educational Neuroscience’ being recognised as a distinct discipline. We therefore present a four-stage practical approach that concretely describes the role of the educational neuroscientist and details how neuroscientific knowledge can be practically assessed in the classroom. Using this approach, junior scientists will become empowered to replace the ‘bridge’ between education and neuroscience with a stronger, distinct Educational Neuroscience highway that is built in parallel to the existing paths.

نمونه متن ترجمه

چکیده

استفاده از عصب شناسی برای آموزش مورد توجه محققان زیادی قرار گرفت. در اینجا راه حل های کلیدی منجر به بهبود تحقیقات و عملکرد شده اند. محققان عصب شناس آموزشی، پیشرفت این رشته را متذکر شده و عصب شناسی آموزشی را به عنوان رشته مجزایی در نظر گرفتند. ما در این مقاله 4 روش کاربردی برای توصیف قانون عصب شناسی آموزشی ارائه داده و به طور جزئی ارزیابی این رشته در کلاس ها را توضیح خواهیم داد. دانشمندان با این رویکردها توانستند پلی بین آموزش و علم عصب شناسی برقرار کرده و مسیری جدید را در راستای تحقیقات خود به کار ببرند.