ترجمه مقاله مداخله خانواده در آموزش اوایل دوران کودکی

ترجمه مقاله مداخله خانواده در آموزش اوایل دوران کودکی
قیمت خرید این محصول
۳۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مداخله خانواده در آموزش اوایل دوران کودکی
عنوان انگلیسی
Family Involvement In Early Childhood Education
صفحات مقاله فارسی
20
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2006
نشریه
Hfrp
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
6724
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
روانشناسی
گرایش های مرتبط با این مقاله
روانشناسی تربیتی
مجله
پروژه تحقیقاتی خانواده هاروارد - Harvard Family Research Project
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
مقدمه
مداخله خانواده برای رشد خردسالان مهم است
فرزندپروری در اوایل کودکی
روابط خانه- مدرسه
مسولیت برای نتایج یادگیری
کاربردها
برای خط مشی
برای تحقیق
ضمیمه 1: روش
سپاسگزاریها
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Introduction

Family involvement matters for young children’s cognitive and social development. But what do effective involvement processes look like, and how do they occur? This research brief summarizes the latest evidence base on effective involvement—that is, the research studies that link family involvement in early childhood to outcomes and programs that have been evaluated to show what works. The conceptual framework guiding this research review is complementary learning. Harvard Family Research Project (HFRP) believes that for children and youth to be successful from birth through adolescence, there must be an array of learning supports around them. These learning supports include families, early childhood programs, schools, outof-school time programs and activities, higher education, health and social service agencies, businesses, libraries, museums, and other community-based institutions.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
مقدمه
دخالت خانواده برای رشد اجتماعی و شناختی کودک نوپا اهمیت دارد. اما فرایند دخالت موثر چه شکلی است و چگونه اتفاق می افتد؟ این خلاصه های تحقیقی آخرین شواهد مبتنی بر دخالت موثر را خلاصه کرده است- یعنی، تحقیقی که ارتباط دخالت خانواده در اوایل دوران کودکی را با نتایج و برنامه های که مورد ارزیابی قرار گرفته اند بررسی می نماید تا نشان دهد (فرایند دخالت موثر) چه کارهای می کند.
چهارچوپ مفهومی هدایت کننده این مرور تحقیقی یادگیری مکمل است. پروژه تحقیق خانواده هاروارد معتقد است که کودکان و نوباوگان برای موفق شدن از تولد تا نوجوانی، باید یک مجموعه ای از حمایت کننده های (مکمل های) یادگیری داشته باشند. این حمایت کننده های(مکمل های) یادگیری شامل خانواده ها، برنامه های اوایل دوران کودکی، مدارس، زمانبندی فعالیتها و برنامه های خارج از مدرسه، آموزش عالی، نمایندگی های خدمات اجتماعی و بهداشت، کسب و کار، کتابخانه ها، موزه ها، و دیگر نهادهای مبتنی بر جامعه می شود. پروژه تحقیق خانواده هاروارد این شبکه حمایت ها را یادگیری مکمل می نامد.

بدون دیدگاه