تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله پژوهش در رابطه با رفاه به عنوان یک منبع محصول گردشگری – نشریه الزویر

عنوان فارسی: پژوهش در رابطه با رفاه به عنوان یک منبع محصول گردشگری
عنوان انگلیسی: Exploring well-being as a tourism product resource
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 35 (شامل 1 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2016 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 7.271 در سال 2018 شاخص H_index مجله : 159 در سال 2019
شاخص SJR مجله : 2.924 در سال 2018 شناسه ISSN مجله : 0261-5177
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2018 کد محصول : 9953
محتوای فایل : zip حجم فایل : 2.61Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: گردشگری و توریسم، مدیریت گردشگری
مجله: مدیریت گردشگری - Tourism Management
دانشگاه: دانشکده مدیریت ، دانشگاه بورنموث ، پردیس تالبوت ، انگلستان
کلمات کلیدی: رفاه، منبع محصولات گردشگری، ذینفعان، برنامه های راهبردی گردشگری
کلمات کلیدی انگلیسی: Well-being - Tourism product resource - Stakeholders - Tourism strategy
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت انگلیسی درج شده است ✓
بیس: نیست ☓
مدل مفهومی: ندارد ☓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: ندارد ☓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.tourman.2016.02.004
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

1.1 گردشگری و رفتار مصرف کننده

1.2 تکامل بازاریابی گردشگری

1.3 رفاه به عنوان یک فرصت تجاری

2. داده ها و روش های مورد استفاده

3. یافته ها

3.1 طرح های کلیدی شناسایی شده در این مطالعه

3.2 عوامل توانمند کننده برای توسعه ی خدمات رفاهی و سلامتی

3.3 مباحث

3.4 ارتباط با نظریه : نگاشت یافته ها بر روی یک قالب کاری نظریاتی

4. جمع بندی

منابع

نمونه متن انگلیسی

Abstract

This study employs a qualitative research approach where focus groups (n = 11) with key stakeholders were used to understand how tourism investors view the concept of well-being in relation to tourism and the potential to use it as a tourism product resource. Findings validated by a wider group (n = 50) exposed the barriers and enablers of implementing well-being in this way. The potential for businesses and policymakers to transform these barriers into enablers was also identified. In addition, study findings were mapped onto a robust model extracted from the public health sector and applied in a tourism context using a systems theory approach. This further highlighted the potential offered to the fields of public health and tourism in the concept of well-being, and demonstrated the well-being value of tourism. Data from this research will aid tourism business practice and development by embedding a well-being philosophy for tourism destinations' strategies.

نمونه متن ترجمه

چکیده

این مطالعه از یک روش تحقیق کیفی همراه با گروه های تمرکز ( n=11) همراه با ذینفعان اصلی استفاده می کند تا این موضوع را درک کند که سرمایه گذاران در بخش گردشگری ، مفهوم رفاه در رابطه با گردشگری را با چه دیدگاهی می نگرند و پتانسیل های استفاده از آن را به عنوان یک منبع محصولات گردشگری، چگونه ارزیابی می کنند. یافته های ما بر اساس یک گروه بزرگتر ( n=50) که در معرض موانع و عوامل توانمند سازی اجرای رفاه در این زمینه، تایید شده است. پتانسیل استفاده از این موضوع برای تجارت های مختلف و سیاست گذاران برای تبدیل کردن این موانع به عوامل توانمند سازی در این مطالعه شناسایی شد. به علاوه، یافته های این مطالعه بر روی یک مدل قوی نگاشت شد که از بخش سلامت عمومی به دست آمده بود و سپس این مدل بر روی زمینه ی گردشگری با استفاده از یک روش نظریه ی سیستم ها، اعمال شد. این کار موجب شد که اهمیت پتانسیل فراهم شده در زمینه ی سلامت عمومی و گردشگری از نظر رفاه، شناسایی شود و در این مطالعه ارزش رفاهی گردشگری نشان داده شد. داده های به دست آمده از این تحقیق به فعالیت های تجارت گردشگری و توسعه ی آن از طریق در نظر گرفتن یک فلسفه ی رفاهی برای برنامه های راهبردی مقاصد گردشگری کمک می کند.