ترجمه مقاله تاثیر اصول اخلاقی و عوامل مرتبط با کار روی دیدگاه های دستیاران پزشکی و کارآموزان پرستاری - نشریه الزویر

ترجمه مقاله تاثیر اصول اخلاقی و عوامل مرتبط با کار روی دیدگاه های دستیاران پزشکی و کارآموزان پرستاری - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تاثیر اصول اخلاقی و عوامل مرتبط با کار روی دیدگاه های دستیاران پزشکی و کارآموزان پرستاری در مورد کیفیت مراقبت های بهداشتی اولیه در ایالات متحده
عنوان انگلیسی
The impact of ethics and work-related factors on nurse practitioners' and physician assistants' views on quality of primary healthcare in the United States
صفحات مقاله فارسی
12
صفحات مقاله انگلیسی
5
سال انتشار
2014
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
1.485 در سال 2018
شاخص H_index مجله
48 در سال 2019
شاخص SJR مجله
0.542 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
0897-1897
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q2 در سال 2018
کد محصول
9618
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رشته های مرتبط با این مقاله
پزشکی
گرایش های مرتبط با این مقاله
پرستاری
مجله
تحقیقات پرستاری کاربردی - Applied Nursing Research
دانشگاه
دانشگاه جورج واشنگتن، اشبورن، ویرجینیا، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
اعتماد به اصول اخلاقی، آمادگی اخلاقی، کارورزان پرستاری، دستیاران پزشکی، استقلال عملکردی، کیفیت مراقبت
کلمات کلیدی انگلیسی
Ethics confidence - Ethics preparedness - Nurse practitioners - Physician assistants - Practice autonomy - Quality of care
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.apnr.2014.01.001
فهرست مطالب
چکیده
1 مقدمه
2 داده های مطالعه و روش ها
1-2 منبع داده ها و نمونه
3 ابزارها
1-3 ارزیابی پیامدها
2-3 ارزیابی های مستقل
4 تحلیل داده
5 نتایج
6 بحث و پیامدها
7 محدودیت ها
8 نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Purpose Nurse practitioners (NPs) and physician assistants (PAs) provide primary care services for many American patients. Ethical knowledge is foundational to resolving challenging practice issues, yet little is known about the importance of ethics and work-related factors in the delivery of quality care. The aim of this study was to quantitatively assess whether the quality of the care that practitioners deliver is influenced by ethics and work-related factors. Methods This paper is a secondary data analysis of a cross-sectional self-administered mailed survey of 1,371 primary care NPs and PAs randomly selected from primary care and primary care subspecialties in the United States.

Results Ethics preparedness and confidence were significantly associated with perceived quality of care (p < 0.01) as were work-related characteristics such as percentage of patients with Medicare and Medicaid, patient demands, physician collegiality, and practice autonomy (p < 0.01). Forty-four percent of the variance in quality of care was explained by these factors.

Conclusions Investing in ethics education and addressing restrictive practice environments may improve collaborative practice, teamwork, and quality of care.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف: کارورزان پرستاری (NPs) و دستیاران پزشکی (Pas)، خدمات مراقبتی اولیه را برای بسیاری از بیماران آمریکایی فراهم می کنند. معرفت اخلاقی، زیربنایی حل و فصل مسائل چالش برانگیز است و تاکنون توجه اندکی به اهمیت اصول اخلاقی و عوامل مرتبط با کار در ارائه ی مراقبت با کیفیت شده است. هدف از این مطالعه، ارزیابی کمی تأثیر اصول اخلاقی و عوامل مرتبط با کار روی کیفیت مراقبت کارورزان است.
روش ها: این مقاله تحلیل داده های ثانویه ای از نظرسنجی های مقطعی 1371 نفر ازکارورزان پرستاری و دستیاران پزشکی است که به طور تصادفی از میان مراکز مراقبت های اولیه و مراکز زیر مجموعه ی مراقبت های اولیه ی تخصصی در ایالات متحده انتخاب شده اند.
نتایج: آمادگی اخلاقی و اعتماد به نفس ارتباط معناداری با کیفیت مراقبت ادراک شده (P<0.01) مانند ویژگیهای کاری همچون درصد بیماران دارای بیمه ی سالمندان و مستمندان، خواسته های بیماران، تساوی اختیارات پزشکی و استقلال عملکردی (P<0.01) داشتند. 44 درصد از واریانس کیفیت مراقبت به وسیله ی عوامل مذکور تبیین می شوند.
نتیجه گیری ها: سرمایه گذاری در حوزه ی آموزش اخلاقی و تبیین محیط عملکردی محدود کننده می تواند عملکرد مشارکتی، کارگروهی و کیفیت مراقبت را بهبود دهد.

بدون دیدگاه