تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله ابعاد بازاریابی کارآفرینی و عملکرد کسب و کارهای کوچک (SME) – نشریه الزویر

عنوان فارسی: ابعاد بازاریابی کارآفرینی و عملکرد کسب و کارهای کوچک (SME)
عنوان انگلیسی: Entrepreneurial marketing dimensions and SMEs performance
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 40 (شامل 2 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2019 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 5.352 در سال 2018 شاخص H_index مجله : 158 در سال 2019
شاخص SJR مجله : 1.684 در سال 2018 شناسه ISSN مجله : 0148-2963
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2018 کد محصول : 10039
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.85Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، مدیریت کسب و کار، کارآفرینی، بازاریابی، مدیریت عملکرد
مجله: مجله پژوهش کسب و کار - Journal of Business Research
دانشگاه: دانشکده تجارت و اقتصاد ، دانشگاه اروپای جنوب شرقی ، مقدونیه
کلمات کلیدی: بازاریابی کارآفرینی (EM)، ابعاد بازاریابی کارآفرینی، کسب و کارهای کوچک، کوزوو
کلمات کلیدی انگلیسی: Entrepreneurial marketing (EM) - EM dimensions - Performance - SMEs - Kosovo
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است ✓
بیس: است ✓
مدل مفهومی: دارد ✓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: دارد ✓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2019.03.025
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

خلاصه

1. معرفی

2. ادبیات موضوعی

2.1 مفهوم بازاریابی کارآفرینی

2.2 نیاز به بازاریابی کارآفرینی

2.3 رابط بازاریابی- کارآفرینی

2.4 استراتژی های بازاریابی کارآفرینی

2.5 ابعاد کارآفرینی

2.6 بازاریابی کارآفرینی و عملکرد کسب و کارهای کوچک

3. متودولوژی

3.1. فرایند جمع آوری داده ها

2.3. نرخ پاسخ

3.3 تحلیل قابلیت اطمینان

3.4 تحلیل داده

4. یافته ها

4.1. تحلیل آماری توصیفی

4.2. همبستگی میان متغیرها

4.3. تحلیل رگرسیون

4.4 آزمون فرضیه ها

5. نتیجه گیری

5.1. محدودیت ها

5.2. مسیرهای تحقیقاتی آینده

منابع

نمونه متن انگلیسی

Abstract

When traditional marketing practices are unsuitable for small and medium enterprises, entrepreneurs have to unlearn traditional principles and replace them with new innovative thoughts and actions, such as entrepreneurial marketing (EM). This paper examines the impact of EM dimensions on small and medium-sized enterprises (SMEs) in Kosovo. Findings reveal that respondents tend to be highly opportunity focused and understand the importance of resource leveraging. While value creation is seen as a very important entrepreneurial marketing dimension, respondents are reserved with respect to taking risks; furthermore, they do not tend to be proactive, innovative nor customer oriented. Finally, the limitations of the study and the suggestions for future research are provided.

نمونه متن ترجمه

خلاصه

هنگامی که روشهای سنتی بازاریابی برای ارائه به بنگاه های کوچک و متوسط نامناسب باشد، کارآفرینان نیازمند این می باشند که اصول سنتی را آموخته و آنها را با تفکرات و اقدامات نوآورانه ی جدید مانند بازاریابی کارآفرینی (EM) جایگزین نمایند. این مقاله تأثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینی در بنگاههای کوچک و متوسط (SME) را درکوزوو بررسی می کند. یافته ها حاکی از این است که پاسخ دهندگان تمایل دارند تا تمرکز زیادی بر موضوعات داشته و اهمیت استفاده از منابع را درک نمایند. در صورتی که در بازاریابی کارآفرینی، ایجاد ارزش بعنوان بعدی با اهمیت بسیار تلقی می شود، پاسخ دهندگان ازنظر ریسک پذیری محفوظ می باشند. علاوه بر این، آنها تمایلی به فعال بودن، نوآوری و مشتری مداری ندارند. در نهایت در تحقیقات آتی با محدودیت های مطالعاتی و محدودیت هایی در رابطه با پیشنهادات مواجه خواهیم شد.