تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله استراتژی بازاریابی موثر رسانه های اجتماعی – نشریه امرالد

عنوان فارسی: استراتژی بازاریابی موثر رسانه های اجتماعی: فیس بوک به عنوان فرصتی برای دانشگاه ها
عنوان انگلیسی: Effective social media marketing strategy: Facebook as an opportunity for universities
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 22 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 17 (2 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2017 نشریه : امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش فرمت ترجمه مقاله : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین سایز ترجمه مقاله : 14
نوع مقاله : ISI پایگاه : اسکوپوس
نوع ارائه مقاله : ژورنال ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 2.931 در سال 2019
شاخص H_index مجله : 67 در سال 2020 شاخص SJR مجله : 0.767 در سال 2019
شناسه ISSN مجله : 0959-0552 شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q2 در سال 2019
کد محصول : 10424 وضعیت ترجمه : انجام شده و آماده دانلود در فایل ورد و pdf
محتوای فایل : zip حجم فایل : 2.50Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، بازاریابی، مدیریت بازرگانی، مدیریت فناوری اطلاعات
مجله: مجله بین المللی مدیریت خرده فروشی و توزیع - International Journal of Retail & Distribution Management
دانشگاه: گروه مدیریت بازرگانی ، موسسه آموزشی فنی الکساندر تسالونیکی، یونان
کلمات کلیدی: بازاریابی رسانه های اجتماعی، سایت های شبکه های اجتماعی، بازاریابی، فیس بوک، دانشگاه ها، تحصیلات عالی، یونان، جمهوری صربستان
کلمات کلیدی انگلیسی: Social Media Marketing - Social Networking Sites - Marketing - Facebook - Universities - Higher Education - Greece - Republic of Serbia
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: جداول ترجمه شده است ✓ تصاویر ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ضمیمه: دارد اما ترجمه نشده است ☓
بیس: است ✓
مدل مفهومی: دارد ✓
پرسشنامه: دارد ✓
متغیر: دارد ✓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1108/IJRDM-11-2016-0211
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

بررسی ادبیات و منابع

سایت های شبکه های اجتماعی

وب سایت های شبکه اجتماعی و آموزش(تحصیلات) عالی

وب سایت های شبکه اجتماعی یک ابزار بازاریابی هستند.

SNS ها و پذیرش آنها توسط دانش آموزان

مدل مفهومی و فرموله کردن فرضیه ها

روش تحقیق

نمونه ها

پرسشنامه

نتایج حاصل

جمعیت شناسی نمونه و مشارکت SNS ها

تأیید فرضیه ها

کشش به فعالیت در فیسبوک

عاملی که استفاده از فیس بوک دانشگاهی را شدت می بخشد.

بحث

نتیجه گیری ها

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Purpose The purpose of this paper is to investigate the usage of university Facebook (FB) groups and sites by undergraduate students seeking information about their departments and the ways these pages could be used to acquire students. The factors that can intensify the FB group activities of a university are examined as well as how FB can be used as a marketing tool to improve marketing campaigns.

Design/methodology/approach The study investigates and compares two universities: the University of Novi Sad of the Republic of Serbia and the Technological Educational Institute of Western Macedonia, Greece. A structured questionnaire was used with samples of 343 and 300 students gathered in this survey.

Findings An enhanced technology acceptance model oriented toward FB is presented and it is the conceptual background of the paper. Student demographics and behavioral characteristics of the FB group they enrolled on were determined. Common behavioral patterns of the usage tension of the FB group are also identified. Additionally, five factors were determined that can be used by university marketers to intensify engagement with the FB group.

Research limitations/implications Larger samples should be used for future research.

Originality/value The paper proposes a marketing strategy a higher education institution should follow to more effectively use social networking sites as a marketing tool.

نمونه متن ترجمه

چکیده

هدف

در این مطالعه بررسی می کنیم که گروه ها و سایت های فیس بوک دانشگاهی توسط دانشجویان مقطع کارشناسی مورد استفاده قرار گیرد و این دانشجویان اطلاعات مربوط به بخش های خود را پیگیری می نمایند و و بدین صورت این صفحات توسط دانشجویان مورد استفاده قرار می گیرد. فاکتورها و عواملی که می توانند فعالیت های گروه های فیس بوک یک دانشگاه را تشدید کنند مورد بررسی قرار می گیرد و همچنین نحوه استفاده از فیس بوک به عنوان یک ابزار بازاریابی برای بهبود عملیات بازاریابی نیز در این مقاله بررسی و تحلیل می شود.

طراحی / روش شناسی / رویکرد

در این مطالعه دو دانشگاه بررسی و مقایسه می شود: دانشگاه نویزاد از جمهوری صربستان و موسسه آموزشی تکنولوژیک مقدونیه غربی یونان. یک پرسشنامه ساختاری که دارای 343 و 300 نمونه دانشجو است تدوین و جمع آوری شده اند که در این تحقیق نیز مورد استفاده قرار گرفتند.

یافته ها و ماحصل

یک TAM پیشرفته که در جهت فیس بوک می باشد ارائه شده است که در حقیقت زمینه مفهومی این مقاله نیز می باشد. خصوصیات جمعیتی و ویژگیهای رفتاری دانشجویان متعلق به این گروه فیس بوک تعیین شد. الگوهای رفتاری مشترک مربوط به تنش استفاده از این گروه فیس بوک نیز شناسایی شده است. علاوه بر این، پنج عامل تعیین شد که این عوامل می تواند توسط بازاریابان دانشگاه برای تشدید تعامل با گروه فیس بوک نیز مورد استفاده قرار گیرد.

محدودیت ها / مفاهیم تحقیق (در صورت لزوم)

از نمونه های بزرگتری باید برای تحقیقات آینده استفاده نمود.

پیامدهای عملی (اگر قابل اجرا باشد)

ابتکار/ ارزش

این مقاله یک استراتژی بازاریابی را پیشنهاد می کند که در آن موسسه آموزش عالی باید از سایت های شبکه های اجتماعی به عنوان یک ابزار بازاریابی موثر استفاده نماید.