ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
The pervasiveness of cell phones among young people has made them an ideal platform to cater educational content informally (anywhere, anytime). Although there are a large number of mobile learning tools, educational games provide an adequate compromise between educational content and games that makes the informal educational exploration more enjoyable and engaging. However, most educational games for cell phones are created by software developers as complex software packages which require software engineering knowledge to be modified or customized as needed. In this paper, we propose a system where games are created by game designers and educational contents by teachers, and both are brought together in a seamless manner. This novel approach facilitates the use of educational games without the need of programming skills and guarantees that teachers can easily create the educational contents that go into the mobile games.
فراگیری تلفن های همراه در میان افراد جوان موجب شده است تا از آنها بعنوان پلتفرم ایده آلی برای ایجاد محتویات آموزشی غیر رسمی بهره گرفت (در هر زمان، در هر جا). اگرچه تعداد زیادی از ابزارهای آموزشی همراه وجود دارد، با اینحال بازی های آموزشی نیز ابزار مصالحه ای مناسب بین محتویات آموزشی و بازی هائی است که اکتشاف آموزشی غیر رسمی بسیار جذاب و لذت بخشی را ارائه می کند. با اینحال، بسیاری از بازی های آموزشی برای تلفن های همراه توسط توسعه دهندگان نرم افزار بعنوان بسته های نرم فزاری پیچیده ساخته می شود که مستلزم دانش مهندسی برای اصلاح و سفارش است. در این مقاله، سیستمی را ارائه می-کنیم که در آن بازی ها توسط طراحان بازی ها و محتویات آموزشی توسط معلمان ایجاد می شود، و هر دو با هم در یک روش بدون درز ساخته می شوند. این روش جدید استفاده از بازی های آموزشی بدون نیاز به مهارت های برنامه نویسی را تسهیل می کند و تضمین می کند که معلمان خیلی راحت می توانند محتویات آموزشی را به شکل بازی های همراه ایجاد کنند.