تلفن: 04142273781

ترجمه مقاله اهمیت اقتصادی و بازاریابی محصولات غذایی داخلی در سیاست تجاری زنجیره خرده فروشی – نشریه الزویر

عنوان فارسی: اهمیت اقتصادی و بازاریابی محصولات غذایی داخلی در سیاست تجاری زنجیره خرده فروشی محصولات غذایی مجارستان
عنوان انگلیسی: The economic and marketing importance of local food products in the business policy of a Hungarian food retail chain
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 7
سال انتشار : 2013 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 5858 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 785.75Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت و کشاورزی
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، مدیریت بازاریابی و صادرات، بازاریابی محصولات کشاورزی و اقتصاد کشاورزی
مجله: اولین کنگره جهانی اجرایی و علوم سیاسی
دانشگاه: دانشگاه کاروینوس بوداپست، گروه اقتصاد غذایی
کلمات کلیدی: محصولات غذایی داخلی، تبلیغ فروش، بازاریابی، تجارت
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر : ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1- مقدمه

2-روش

3- نتایج و تشریح مطالب

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Local products, made by conventional procedures and with traditional flavouring, are increasingly preferred by consumers. Due to their nutritional-physiological advantages and peculiarity these products could achieve significant competition advantage for the national food trade. The aim of our study is to explore how local food product manufacturers are embraced and promoted in the trading policy of one of the largest Hungarian food retailer chains.

نمونه متن ترجمه

چکیده

محصولات داخلی که با شیوه های مرسوم و با طعم دهنده های سنتی درست می شوند، روز به روز بیشتر مورد پسند مشتریان قرار می گیرند. به دلیل مزایای اغذیه ای-روانی و نیز خاص بودن آنها، این محصولات می توانند مزیت رقابتی قابل ملاحظه ای را برای بازار محصولات غذایی کشور فراهم آورند. هدف این مطالعه، بررسی این امر است که چگونه تولیدکنندگان محصول غذایی داخلی، در سیاست تجاری یکی از بزرگترین زنجیره های خرده فروشی محصولات غذایی مجارستان، جای گرفته و ترویج می شوند.