تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله یادگیری بر مبنای حل مسئله در مقابل آموزش بر مبنای سخنرانی – نشریه الزویر

عنوان فارسی: بهترین راه برای پرورش مدیران جدید چیست؟ یادگیری بر مبنای حل مسئله در مقابل آموزش بر مبنای سخنرانی
عنوان انگلیسی: What is the best way to develop new managers? Problembased learning vs. lecture-based instruction
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 18
سال انتشار : 2016 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش فرمت ترجمه مقاله : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین سایز ترجمه مقاله : 14
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 1.835 در سال 2019 شاخص H_index مجله : 16 در سال 2020
شاخص SJR مجله : 0.571 در سال 2019 شناسه ISSN مجله : 1472-8117
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q2 در سال 2019 کد محصول : 10428
محتوای فایل : zip حجم فایل : 2.15Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: علوم تربیتی، مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
مجله: مجله بین المللی آموزش مدیریت - The International Journal of Management Education
دانشگاه: دانشگاه Sacred Heart ، دانشکده تجارت Welch، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی: یادگیری برمبنای مسئله، آموزش برمبنای سخنرانی، توسعه مدیریت، اکتساب دانش، تفکر انتقادی، نتایج یادگیری
کلمات کلیدی انگلیسی: Problem-based learning - Lecture-based instruction - Management development - Knowledge acquisition - Critical thinking - Learning outcomes
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر: ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت انگلیسی درج شده است ✓
ضمیمه: ندارد
بیس: نیست ☓
مدل مفهومی: ندارد ☓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: ندارد ☓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.ijme.2016.02.003
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. یادگیری برمبنای مسئله چیست؟

2. چه نوع مدارکی برای حمایت از یادگیری برمبنای مسئله وجود دارد؟

3. روشها

4. نتایج

1. 4 دموگرافیک

2. 4 یادگیری محتوا، اکتساب دانش

3. 4 تفکر انتقادی

5. بحث

1. 5 محدودیت ها و تحقیق آتی

6. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

What is the best way to develop the next generation of managers and leaders? The present study takes aim at directly comparing the effectiveness of problem-based learning with the more traditional, lecture-based instruction, as well as a hybrid approach, on student learning in the management classroom. It seems clear from the literature on problem-based learning in medical schools that problem-based learning has a positive impact on the acquisition of problem-solving skills but either a negative impact or no impact on knowledge acquisition. The present study was designed to directly assess the differential impact of problem-based learning and lecture-based instruction on both the acquisition of problem-solving skills, specifically critical thinking skills, and knowledge acquisition in the management classroom. Findings parallel those found in medial school classrooms. Implication for instruction and curriculum design in the management classroom are considered.

نمونه متن ترجمه

چکیده

بهترین راه برای پرورش نسل آینده مدیران و رهبران چیست؟ هدف مطالعه حاضر، مقایسه مستقیم اثربخشی یادگیری برمبنای مسئله با آموزش بر مبنای سخنرانی سنتی تر، و همچنین شیوه هیبریدی در مورد یادگیری دانشجو در کلاس درس مدیریت است. ادبیات یادگیری برمبنای مسئله در دانشکده پزشکی نشان می دهد که یادگیری بر مبنای مسئله، اکتساب مهارتهای حل مسئله را تحت تاثیر مثبت واکتساب دانش را تحت تاثیر منفی (بدون تاثیر) قرار می دهد. هدف از طراحی مطالعه حاضر، ارزیابی مستقیم تاثیر تفاضلی یادگیری برمبنای مسئله و آموزش برمبنای سخنرانی بر اکتساب مهارتهای حل مسئله، به ویژه مهارتهای تفکر انتقادی و اکتساب دانش در کلاس درس مدیریت است. یافته های بدست آمده نظیر کلاس های درس دانشکده پزشکی هستند. در اینجا مبانی آموزش و طراحی برنامه درسی در کلاس درس مدیریت نیز مد نظر قرار داده می شود.