ترجمه مقاله ابهام ‌زدایی تحلیل ابر داده ها در هوش تجاری از طریق لنزهای آمیخته بازاریابی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله ابهام ‌زدایی تحلیل ابر داده ها در هوش تجاری از طریق لنزهای آمیخته بازاریابی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ابهام ‌زدایی تحلیل ابر داده‌ها در هوش تجاری از طریق لنزهای آمیخته بازاریابی
عنوان انگلیسی
Demystifying Big Data Analytics for Business Intelligence Through the Lens of Marketing Mix
صفحات مقاله فارسی
12
صفحات مقاله انگلیسی
5
سال انتشار
2015
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5251
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار، بازاریابی، مدیریت بازرگانی
مجله
تحقیقات داده های بزرگ
دانشگاه
دانشکده کسب و کار، غرب دانشگاه تگزاس
کلمات کلیدی
تحلیل ابر داده‌ها، هوش تجاری، هوش بازاریابی، آمیخته بازاریابی، بررسی در مقایسه با داده‌های رخدادنگاری
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
چارچوب مدیریت ابر داده
داده
روش‌ها
برنامه‌های کاربردی
بخش‌بندی مشتری و پروفایل مشتری
هستی‌شناسی محصول و مدیریت شهرت محصول
تحلیل بازاریابی تبلیغاتی و سیستم‌های پیشنهادی
راهبرد قیمت‌گذاری و تحلیل رقیب
تبلیغات مبتنی بر مکان و تحلیل پویای جامعه
جهت‌های پژوهشی آینده
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Big data analytics have been embraced as a disruptive technology that will reshape business intelligence, which is a domain that relies on data analytics to gain business insights for better decision-making. Rooted in the recent literature, we investigate the landscape of big data analytics through the lens of a marketing mix framework in this paper. We identify the data sources, methods, and applications related to five important marketing perspectives, namely people, product, place, price, and promotion, that lay the foundation for marketing intelligence. We then discuss several challenging research issues and future directions of research in big data analytics and marketing related business intelligence in general.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
تحلیل ابر داده‌ها به عنوان فناوری مخرب استفاده شده است که هوش تجاری را تغییر شکل خواهد داد، هوش تجاری که دامنه‌ای محسوب می‌شود که بر تحلیل داده برای دستیابی به بینش‌های کسب و کار در تصمیم‌گیری بهتر مبتنی است. در این اثر، با توجه به مقالات گذشته، چشم‌انداز تحلیل ابر داده‌ها را از طریق لنزهای چارچوب آمیخته بازاریابی بررسی می‌کنیم. ما منابع داده‌، روش‌ها و برنامه‌های مرتبط را با توجه به پنج دیدگاه مهم بازاریابی یعنی، مردم، محصولات، مکان، قیمت و تبلیغات شناسایی می‌کنیم که اساس هوش بازاریابی را تشکیل می‌دهد. سپس به طور کلی به بحث در مورد موضوعات پژوهشی چالشی و جهت‌های آتی پژوهش در تحلیل ابر داده‌ها و بازاریابی مرتبط با هوش تجاری می‌پردازیم.

بدون دیدگاه