ترجمه مقاله داده کاوی در آموزش عالی

ترجمه مقاله داده کاوی در آموزش عالی
قیمت خرید این محصول
۲۲,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
داده کاوی در آموزش عالی
عنوان انگلیسی
Data Mining in Higher Education
صفحات مقاله فارسی
9
صفحات مقاله انگلیسی
4
سال انتشار
2013
نشریه
Ius
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
3
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی نرم افزار و مدیریت سیستم های اطلاعات
مجله
دوره های مهندسی و علوم طبیعی - Periodicals of Engineering and Natural Sciences
دانشگاه
گروه علوم اطلاعات، دانشکده علوم کامپیوتر و علوم اطلاعات، دانشگاه ملک سعود، عربستان سعودی
کلمات کلیدی
داده کاوی، آموزش عالی، یادگیری استنتاجی، قوانین-3
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. اثر مرتبط
3. مطالعه موردی
3.1. مورد 1: سطح دانشجو
3.2. سطح هدایت دانشگاهی
3.3. سطح تصمیم گیرندگان
4. بحث
5. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
1. Introduction

Data mining is now the tool to advance every education establishment in every country. And now many nations are using data mining to upgrade their education, and thus producing highly educated citizens who can elevate the other sectors, and upheave the economy and value of the nations. Data mining is now considered a great asset to the educational sector in highlighting and scrutinizing many elements absent from educational managers. An experimental study was presented in [1]. Our scope is higher education, and the managers can be any professor, instructor, academic counselor, teacher, head, teaching assistant, etc. Providing certain data to these managers can help in early identification of students who are falling behind their peers, guiding students through the best college curricula path, deciding majors, identifying pass and fail rations, locating education related issues and the ability to sole these problems early on in the learning process.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
1. مقدمه
داده کاوی در حال حاضر ابزاری برای پیشبرد هر نوع استقرار آموزش در هر کشور است. و اکنون بسیاری از جوامع در حال استفاده از داده کاوی برای ارتقای آموزش خودشان هستند، و در نتیجه شهروندانی با تحصیلات عالی خلق می شوند کسانی که می توانند سایر بخش ها را ترفیع دهند، و اقتصاد و ارزش جوامع را بالا برند.
داده کاوی اکنون سرمایه بزرگی برای بخش آموزش در برجسته سازی و بررسی دقیق بسیاری از عناصر غایب از مدیران آموزشی در نظر گرفته می شود. مطالعه تجربی در [1] ارائه می شود. دامنه دید ما آموزش عالی است، و مدیران می توانند استاد، مربی، مشاور تحصیلی، معلم، مافوق، دستیار آموزشی و غیره باشند. ارائه اطلاعات خاص به این مدیران می تواند کمکی در شناسایی زود هنگام دانشجویانی باشد که در مسیر سراشیبی هستند، و همچنین این قابلیت را به مدیران می دهد: هدایت دانشجویان از طریق بهترین مسیر برنامه های درسی دانشگاه، تصمیم گیری درباره رشته های اصلی، شناسایی جیره های عبوری و ناموفق، مکانیابی مسائل مربوط به آموزش و قابلیت حل مسائل قبل از فرایند یادگیری.

بدون دیدگاه