تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله فرضیه چرخه محصول در یک محیط بین المللی جدید – نشریه وایلی

عنوان فارسی: فرضیه چرخه محصول در یک محیط بین المللی جدید
عنوان انگلیسی: THE PRODUCT CYCLE HYPOTHESIS IN A NEW INTERNATIONAL ENVIRONMENT
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 17
سال انتشار : 1979 نشریه : وایلی - Wiley
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 6692 رفرنس : ندارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 516.91Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت بازرگانی، بازرگانی بین الملل و مدیریت کسب و کار
مجله: بولتن آکسفورد اقتصاد و آمار - Oxford Bulletin of Economics and Statistics
دانشگاه: واحد تحقیقات سیاست علمی، دانشگاه ساسکس
وضعیت ترجمه عناوین جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل جداول: ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

سخنی درباره نظریه

دو تغییر حیاتی

شبکه جهانی عملیاتی

چرخه محصول تجدید نظر شده

نمونه متن انگلیسی

The last decade has produced a flowering of hypotheses that purport to explain the international trade and direct investment activities of firms in terms of the socalled product cycle. My purpose in this paper is to suggest that the power of such hypotheses has been changing. Two reasons account for that change: one, an increase in the geographical reach of many of the enterprises that are involved in the introduction of new products, a consequence of their having established many overseas subsidiaries; the other, a change in the national markets of the advanced industrialized countries, which has reduced some of the differences that had previously existed between such markets.

نمونه متن ترجمه

در دهه اخیر، یک فرضیه در حال شکوفایی بوجود آمده است که قصد دارد فعالیت های تجاری بین المللی و سرمایه گذاری مستقیم شرکت ها را - از لحاظ آنچه که چرخه محصول نامیده شده است- توضیح دهد. هدف من در این مقاله، نشان دادن استحکام چنین فرضیه هایی است که پیش از این در حال تغییر بوده اند. دو دلیل برای این تحول ذکر می شود: دلیل اول، افزایش دسترسی جغرافیایی بسیاری از شرکت های درگیر در معرفی محصولات جدید است که این امر بعنوان یک پیامد از این نکته تلقی می شود که این شرکت ها دارای شرکت های تابعه تاسیس شده بسیاری در خارج از کشور هستند؛ و دلیل دوم، تغییر در بازارهای ملی کشورهای پیشرفته صنعتی است که این امر در این کشورها برخی از تفاوت هایی را که پیش از این، میان چنین بازارهایی وجود داشته، کاهش داده است.