ترجمه مقاله تجربه مشتری آنلاین برای خرده فروشی الکترونیکی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله تجربه مشتری آنلاین برای خرده فروشی الکترونیکی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۶,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
جربه مشتری آنلاین برای خرده فروشی الکترونیکی: مدل تجربی سوابق و نتایج آنها
عنوان انگلیسی
Online Customer Experience in e-Retailing: An empirical model of Antecedents and Outcomes
صفحات مقاله فارسی
29
صفحات مقاله انگلیسی
15
سال انتشار
2012
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4952
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار، مدیریت اجرایی، مدیریت عملکرد، مدیریت فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک، سیاست های تحقیق و توسعه و مدیریت بازرگانی
مجله
مجله خرده فروشی
دانشگاه
دانشکده کسب و کار هنلی، دانشگاه ریدینگ، گرینلند، بریتانیا
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
پیش زمینه تجربه مشتری انلاین
تجربه مشتری
تجربه آنلاین مشتری
مدل مفهومی
متغیرهای سابقه
سوابق حالت تجربی شناختی (CES)
سوابق حالت تجربی موثر (AES)
متغیرهای مولفه OCE
نتایج OCE ( تجربه آنلاین مشتری)
روش نمونه
توسعه معیار
نتایج
مدل اندازه گیری
مدلهای ساختاری
آزمایش مدلهای جایگزین
بحث
مشارکتهای تجربی
مفاهیم مدیریتی
محدودیتها و فرصتها برای انجام مطالعات بعدی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract The theoretical understanding of online shopping behavior has received much attention. Less focus has been given to the formation of the customer experience (CE) that results from online shopper interactions with e-retailers. This study develops and empirically tests a model of the relationship between antecedents and outcomes of online customer experience (OCE) within Internet shopping websites using an international sample. The study identifies and provides operational measures of these variables plus the cognitive and affective components of OCE. The paper makes contributions towards new knowledge and understanding of how e-retailers can provide effective online experiences for customers.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
درک تئوری رفتار خرید آنلاین توجه زیادی را به خود جلب نموده است. توجه کمتری بر روی ایجاد تجربه مشتری (CE) که از تعامل خریدار آنلاین با فروشندگان الکترونیکی ناشی میشود؛ متمرکز شده است.
این مطالعه یک مدل را توسعه داده و آنرا بطور تجربی با استفاده از رابطه بین سوابق و نتایج حاصل از تجربه مشتری آنلاین( OCE) درون وبسایتهای خرید اینترنتی با کمک گرفتن از یک نمونه بین المللی آزمایش میکند. این مطالعه، معیارهای عملیاتی از این متغیرها را به اضافه ی مولفه های موثر و شناختی OCE شناسایی نموده و فراهم میکند. این مقاله با هدف گیری به سمت دانش جدید و درک اینکه چگونه خرده فروشان اینترنتی میتوانند یک تجربه موثر انلاین را برای مشتریان خود فراهم کنند، سهمی از تولید مقالات در این زمینه را به خود اختصاص میدهد.

بدون دیدگاه