یک چارچوب CRM-داده کاوی کارآمد برای پیش بینی رفتار مشتری
عنوان انگلیسی
An Efficient CRM-Data Mining Framework for the Prediction of Customer Behaviour
صفحات مقاله فارسی
10
صفحات مقاله انگلیسی
7
سال انتشار
2015
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
6486
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
داده کاوی، مدیریت استراتژیک و مدیریت کسب و کار
مجله
کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات
دانشگاه
دانشگاه علم و صنعت کوچین، هند
کلمات کلیدی
چارچوب داده کاوی، مدیریت ارتباط با مشتری، پیش بینی، طبقه بندی
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. معرفی
2. مجموعه داده های مورد استفاده
3. طرح مسئله
4. یک چارچوب CRM –داده کاوی
5.1. شبکه عصبی ادراک چندلایه (MLPNN)
5.2. بیز ساده (NB)
5.3. WEKA
6. منطق پیاده سازی
6.1. پیش پردازش داده
6.2. مدل سازی
7. نتیجه تست
8. نتیجه گیری و حوزه های آینده
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract
CRM-data mining framework establishes close customer relationships and manages relationship between organizations and customers in today’s advanced world of businesses. Data mining has gained popularity in various CRM applications in recent years and classification model is an important data mining technique useful in the field. The model is used to predict the behaviour of customers to enhance the decision-making processes for retaining valued customers. An efficient CRM-data mining framework is proposed in this paper and two classification models, Naïve Bayes and Neural Networks are studied to show that the accuracy of Neural Network is comparatively better.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
چارچوب CRM-داده کاوی روابط نزدیک مشتری را ایجاد کرده و ارتباط بین سازمانها و مشتریان را در جهان پیشرفته امروزه کسب و کار مدیریت میکند. داده کاوی، محبوبیت در برنامه های مختلف CRM را در سال های اخیر به دست آورده است و مدل طبقه بندی، یک روش مهم داده کاوی مفید در این زمینه است. این مدل برای پیش بینی رفتار مشتریان به منظور افزایش فرایندهای تصمیم گیری برای حفظ مشتریان ارزشمند، استفاده شده است. یک چارچوب CRM-داده کاوی کارآمد در این مقاله ارائه شده و دو مدل طبقه بندی، بیز ساده و شبکه های عصبی برای نشان دادن اینکه دقت شبکه عصبی نسبتا بهتر است، مورد مطالعه قرار گرفته است.