تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله ارزیابی عوامل انسانی مهم و موثر بر قصد تسهیم دانش در شرکت های تایوانی – نشریه وایلی

عنوان فارسی: ارزیابی عوامل انسانی مهم و موثر بر قصد تسهیم دانش در شرکت های تایوانی
عنوان انگلیسی: Critical Human Factor Evaluation of Knowledge Sharing Intention in Taiwanese Enterprises
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 19
سال انتشار : 2012 نشریه : وایلی - Wiley
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 9144 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 685.55Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت منابع انسانی، مدیریت دانش و مدیریت کسب و کار
مجله: عوامل انسانی و ارگونومی در صنایع تولید و خدمات
دانشگاه: گروه مدیریت هتلداری، دانشگاه Tunghai، تایوان
کلمات کلیدی: مدیریت دانش، تسهیم دانش، شرکت های تایوانی، شرکت های کوچک و متوسط
وضعیت ترجمه عناوین جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1- مقدمه

1-1 فرصت ساختاری برای تسهیم دانش

1-2 قابلیت شناختی برای تسهیم دانش

فرستنده های دانش:

2-روش تحقیق: نظر سنجی توسط پرسش نامه

2-1 عملیاتی سازی متغیر ها

2-2 آزمون موردی

2.3 ساده سازی مدل

2.4 روایی و پایایی

2.5 روایی همگرایی

3-تحلیل نتایج پرسش نامه

3-1 ویژگی های جمعیت شناختی نمونه ها

3-2 تحلیل پایایی

3.3 تحلیل همبستگی

3-4 تحلیل رگرسیون

3.5 ازمون فرضیات

4-نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Knowledge management (KM) is important in the Taiwan business world. Only 0.1% of SMEs, however, have been guided by the Small and Medium Enterprise Administration (SMEA) to introduce knowledge management from 1993 through 2008. The population of KM-implementing SMEs is low. The climate of knowledge sharing has been recognized as the critical factor to successful KM. According to the research results obtained in this study, relation-based motivation is positively related to one’s intention to share knowledge. Individual workers can have increased relation-based motivation to become leaders of SMEs building the culture of interpersonal trust and offering group-based reward mechanisms in an organization. This research can help business managers to identify the motivational elements that can encourage investment and propose pragmatic suggestions for introducing initiatives to reinvigorate the number of SMEs implementing KM in Taiwan.

نمونه متن ترجمه

چکیده

مدیریت دانش، در دنیای کسب و کار تایوان مهم است. با این حال تنها 0.1 درصد SME ها، تحت راهنمایی مدیریت شرکتی متوسط و کوچک برای معرفی مدیریت دانش از 1993 تا 2008 بوده است. جمعیت SME های اجرا کننده مدیریت دانش اندک است. فضای تسهیم دانش به عنوان عامل مهم در مدیریت موثر دانش شناخته شده است. بر اساس نتایج تحقیقات این مطالعه، انگیزه مبتنی بر رابطه ارتباط مثبتی با قصد تسهیم دانش فرد دارد.کارکنان فردی می توانند انگیزه مبتنی بر رابطه را افزایش دهند تا به رهبران SME هایی تبدیل شوند که فرهنگ اعتماد بین فردی را توسعه داده و مکانیسم های پاداش گروهی را در یک سازمان ارایه کنند. این تحقیق می تواند به مدیران کسب و کار در شناسایی عناصر انگیزشی در تشویق سرمایه گذاری و ارایه پیشرفت های برنامه و عمل گرایانه برای معرفی رویکرد های احیا کننده تعدادی از SME ها که مدیریت دانش را در تایوان اجرا می کنند کمک شایانی کند