منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله روش اصلاح منطقه ای همگرا برای ارزیابی ریسک دیسک های توربین گاز - نشریه ASME

ترجمه مقاله روش اصلاح منطقه ای همگرا برای ارزیابی ریسک دیسک های توربین گاز - نشریه ASME
قیمت خرید این محصول
۳۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
روش اصلاح منطقه ای همگرا برای ارزیابی ریسک دیسک های توربین گاز در معرض عیوب متالورژیکی با تکرار پایین
عنوان انگلیسی
Convergent Zone-Refinement Method for Risk Assessment of Gas Turbine Disks Subject to Low-Frequency Metallurgical Defects
صفحات مقاله فارسی
24
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2007
نشریه
ASME
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8978
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی هوافضا و مکانیک
گرایش های مرتبط با این مقاله
آیرودینامیک، تبدیل انرژی و مکانیک سیالات
مجله
مجله مهندسی برای توربین های گاز و برق - Journal of Engineering for Gas Turbines and Power
دانشگاه
موسسه تحقیقات جنوب غربی، سان آنتونیو
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
مقدمه
مرور کلی روش: روشی مبتنی بر ناحیه
روش اصلاح ناحیه همگرا
اصلاح ناحیه
مثال عددی
نتایج
فهرست علائم و اختصارات
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Titanium gas turbine disks are subject to a rare but not insignificant probability of fracture due to metallurgical defects, particularly hard . A probabilistic methodology has been developed and implemented in concordance with the Federal Aviation Administration (FAA) Advisory Circular 33.14-1 to compute the probability of fracture of gas turbine titanium disks subject to low-frequency metallurgical (hard ) defects. This methodology is further developed here to ensure that a robust, converged, accurate calculation of the probability is computed that is independent of discretization issues. A zonebased material discretization methodology is implemented, then refined locally through further discretization using risk contribution factors as a metric. The technical approach is akin to “h” refinement in finite element analysis; that is, a local metric is used to indicate regions requiring further refinement, and subsequent refinement yields a more accurate solution. Supporting technology improvements are also discussed, including localized finite element refinement and onion skinning for zone subdivision resolution, and a restart database and parallel processing for computational efficiency. A numerical example is presented for demonstration.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
دیسک های توربین گاز تیتانیوم در معرض احتمال بسیار کم شکست ناشی از عیوب متالورژیکی خصوصا α سخت، هستند. یک روش احتمالاتی در مطابقت با بخشنامه شورای اداری هوانوردی فدرال (FAA) شماره 33.14-1 برای محاسبه احتمال شکست دیسک‌های تیتانیوم توربین گاز در معرض عیوب متالورژیکی کم تکرار (α سخت)، توسعه داده شده و اجرا شده است. این روش در این جا بیشتر توسعه یافته است تا اطمینان حاصل شود که محاسباتی دقیق، همگرا، و صحیح از احتمال انجام شده است که مستقل از مسائل تجزیه است. یک روش تجزیه مواد مبتنی بر ناحیه اجرا شد، سپس با تجزیه بیشتر با استفاده از عوامل سهیم در ریسک مثل یک استاندارد(معیار)، به صورت موضعی، اصلاح شد. روش تکنیکی شبیه به اصلاح h در تحلیل اجزای محدود است؛ یعنی از یک استاندارد محلی برای نشان دادن مناطق نیاز به اصلاح بیشتر استفاده میشود، و اصلاح متعاقب منجر به راه حل دقیق تری میگردد. پیشرفت‌های تکنولوژی پشتیبانی نیز مورد بحث قرار گرفته اند که شامل اصلاح اجزا محدود محلی و پوست پیاز برای تفکیک مناطق فرعی، و یک پایگاه داده راه اندازی مجدد و پردازش موازی برای راندمان محاسباتی است. یک مثال عددی برای اثبات ارائه شده است.

بدون دیدگاه