تلفن: 04142273781

ترجمه مقاله کنترل∞H هشت درجه آزادی سیستم تعلیق فعال خودرو – نشریه الزویر

عنوان فارسی: کنترل ∞H هشت درجه آزادی سیستم تعلیق فعال خودرو
عنوان انگلیسی: H∞ control of 8 degrees of freedom vehicle active suspension system
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 17
سال انتشار : 2016 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 6888 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.73Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی مکانیک
گرایش های مرتبط با این مقاله: طراحی سیستمهای تعلیق، ترمز و فرمان و مکانیک خودرو
مجله: مجله علوم مهندسی دانشگاه ملک سعود
دانشگاه: موسسه مهندسی و علوم کاربردی، اسلام آباد، پاکستان
کلمات کلیدی: سیستم تعلیق فعال، کنترل مقاوم، 8 درجه آزادی، آشفتگی جاده ای
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. مدلسازی سیستم

2.1 معادله ی اولر لاگرانژ

2.2 توصیف سیستم

2.2.1 انرژی های سیستم

2.2.2 تابع لاگرانژ سیستم

2.2.3 معادلات جنبش برای سیستم

2.3.4 مدل فضای حالت برای سیستم

3. کنترل در برابر آشفتگی ها جاده

3.1.1 نتایج شبیه سازی

3.2 کنترل فیدبک خروجی بهینه سازی شده

3.2.1 نتایج شبیه سازی

4.نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

The main objective of this paper is to develop improved robust control techniques for an active suspension system utilizing an improved mathematical model. For that purpose, Euler Lagrange equation is used to obtain a mathematical model for vehicle active suspension system. The dynamics of driver’s seat are included to get a more appropriate model. Robust H∞ controllers are designed for the system to minimize the effect of road disturbances on vehicle and passengers. The performance of active suspension system is determined by measuring the heave acceleration of driver’s seat and rotational acceleration of vehicle around its center of gravity. Effectiveness of the proposed controllers is validated by simulation results.

نمونه متن ترجمه

چکیده.

هدف اصلی این مقاله، توسعه ی تکنیک های کنترل مقاوم برای یک سیستم تعلیق فعال است که از یک مدل ریاضی بهبود یافته استفاده میکند. برای این منظور، معادله ی زبان اولر، برای کسب یک مدل ریاضی برای سیستم تعلیق فعال خودرو بکار میرود. دینامیک های صندلی راننده برای کسب یک مدل مناسب تر، شامل میشوند. کنترل کننده های ∞H قوی برای سیستم به منظور به حداقل رسانی اثر آشفتگی های جاده ای روی خودرو و مسافرین طراحی میشود. عملکرد سیستم تعلیق فعال، با سنجش شتاب بالا آمدن صندلی خودرو و شتاب چرخشی خودرو حول مرکز جاذبه اش، تعیین میشود. اثر بخشی کنترل کننده های ارائه شده، با نتایج شبیه سازی، ارزیابی میشود.